SU-25 Bulgarijoje

Kodėl ES sankcijos netrukdo NATO remontuoti kovinius lėktuvus Baltarusijoje

(atnaujinta 13:36 2021.01.18)
Tiesioginė materialinė nauda verčia kai kuriuos NATO sąjungininkus nepaisyti suktų "europinių vertybių". Bulgarijos oro pajėgos vasarį priims paskutinį iš aštuonių Baltarusijoje modernizuotų puolamųjų lėktuvų "Su-25"

Jie gaus ir apmokės paslaugas šalies, "sutriuškintos" trimis šviežiais ES sankcijų paketais. Šis paradoksas nusipelno didžiausio dėmesio.

Pirmasis Bulgarijos oro pajėgų puolamasis lėktuvas "Su-25" (uodegos numeris 246) baigtas ir modernizuotas 558-ojoje orlaivių remonto gamykloje Baranovičiuose (Baltarusijos Respublika) 2020 metų rugsėjį — vykstant didžiuliams protestams šalyje. Ir teoriškai turėtų likti vienintelis.

Juk jei Europos partneriai taip principingai įgyvendina sankcijų politiką, NATO šalys neturėtų mokėti už Baltarusijos gynybos pramonės įmonių paslaugas. Kai kurios Baltijos šalys gali būti pavyzdys to, kuris "norėdamas paerzinti savo kaimyną" liko be atsarginių dalių dyzeliniams lokomotyvams.

Tačiau Bulgarijos žiniasklaida pranešė, kad vasario mėnesį šalies oro pajėgos sulauks paskutinių dviejų iš aštuonių "Su-25", kurie buvo atnaujinti Baranovičiuose. Be to, Sofija ketina modernizuoti dar šešis "Su-25" lėktuvus 558-ojoje lėktuvų gamykloje (nustatomos finansinės sandorio sąlygos). Iš kur toks principingumo trūkumas?

Pagal Bulgarijos karinių oro pajėgų vadovybės skaičiavimus, atlikus Baltarusijos kapitalinį remontą, "sovietiniai" puolamieji lėktuvai "Su-25" bus eksploatuojami iki 2028 metų, tai yra, iki kito remonto su eksploatacijos pratęsimu arba iki naujų "išskirtinai NATO" naikintuvų "F-16V Block70" įsigijimo. O su pastaraisiais ne viskas gerai.

Anksčiau Bulgarijos prezidentas Rumenas Radevas uždraudė vykdyti 1,256 milijardo dolerių vertės sutartį dėl aštuonių "F-16 Block 70/72" pirkimo, tariamai dėl neaiškių paslaugų garantijų sutartyje. Ko gero, patyręs karo lakūnas ir buvęs šalies karinių oro pajėgų vadas tiesiog suabejojo, ar verta mokėti 157 milijonus dolerių už kiekvieną iš aštuonių ketvirtosios kartos orlaivių, jei penktos kartos naikintuvas "F-35" parduodamas kai kuriems sąjungininkams už beveik pusę kainos?

Naikintuvas F-35
© Sputnik / Антон Балашов

Maždaug tuo pačiu metu Jungtinės Valstijos Taivanui (ne NATO sąjungininkui) pardavė naujus "F-16 Block 70" naikintuvus žymiai pigiau — po 121 mln. USD už vienetą. Bulgarija nėra turtinga šalis. Akivaizdu, kad esant dabartinei sunkiai finansinei ir ekonominei padėčiai Bulgarijos oro pajėgų puolamasis lėktuvas "Su-25" turės tarnauti daugelį metų, o Baltarusija šiandien labai padeda Šiaurės Atlanto aljanso Balkanų narės kovinei aviacijai.

Juokingi pinigai — svarus rezultatas

Dar 2018 metų lapkričio mėnesį Bulgarijos vyriausybė patvirtino aštuonių puolamųjų lėktuvų "Su-25" modernizavimo finansavimą 43 mln. eurų, tačiau 558-oji lėktuvų gamykla Baranovičiuose ilgą laiką negalėjo pradėti remontuoti Bulgarijos "Su-25" dėl "senų" ES sankcijų Baltarusijai.

Nepaisant to, Baltarusijos Respublikoje įvyko sovietų gamybos Bulgarijos puolimo lėktuvų kapitalinis remontas. Norėdamas apeiti sankcijas, draudžiančias ES narėms prekiauti karine technika su Baltarusija (kuri galėtų būti panaudota vidaus "represijoms"), Bulgarijos parlamentas pakeitė nacionalinius įstatymus. Pinigai yra svarbesni už Europos solidarumo principus.

Baranovičių 558-oji orlaivių remonto gamykla 2019 metų rugpjūčio 28 dieną iš Bulgarijos gavo pirmąjį "Su-25" (atskraidintą Baltarusijos "Il-76"), o 2019 metais visi lėktuvo korpuso, variklio, aviacijos technikos darbai buvo atliekami greitai ir kokybiškai. Trys atnaujintos transporto priemonės grįžo į Bezmero oro bazę spalio mėnesį, o dar trys — 2020 metų gruodžio mėnesį 14. Lėktuvų "Su-25" (viso Bulgarijos puolimo orlaivių parko) partijos taisymo kaina sieks 73,665 mln. eurų, o tai yra kelis kartus pigiau nei pirkti vieną naują naikintuvą "F-16 Block 70". Be to, išleistos lėšos suteikia įspūdingą rezultatą.

Bulgarijos ginkluotųjų pajėgų štabo viršininkas admirolas Emilis Eftimovas ir karinių oro pajėgų vadas generolas majoras Dimitaras Petrovas 2020 metų pabaigoje asmeniškai susipažino su modernizuoto "Su-25" galimybėmis Bezmero oro bazėje ir buvo patenkinti.

Baltarusijos įmonėje visiškai atnaujinta navigacijos sistema "Su-25" (atsirado palydovinė navigacija GLONASS ir GPS), išplėstos raketinių ginklų panaudojimo galimybės, didėjant nuotoliui padidėjo pataikymo į žemę tikslumas, naujoji ryšių sistema leidžia keistis duomenimis su sausumos kariuomene ir karinėmis jūrų pajėgomis.

Fliuzeliažų resursai padidėjo 800 skrydžio valandų, o RJ-95Sh turboreaktyvinių variklių — 500 valandų. Modernizuotas "Su-25" ženkliai padidino savo kovinius pajėgumus ir efektyvumą sprendžiant užduotis, kaip numatyta. Neatsitiktinai Bezmero oro bazės vadas pulkininkas Milenas Dimitrovas instruktažo metu sakė: "Po remonto "Su-25" tapo visiškai kitoks, naujas ir modernus lėktuvas".

Savo ruožtu Bulgarijos ginkluotųjų pajėgų štabo viršininkas admirolas Emilis Eftimovas pažymėjo, kad šis atnaujinimas yra "aiškus šalies politinės ir karinės vadovybės sutarimo, kur investuoti, pavyzdys, kai, atlikus išsamią analizę, būtinybės įrodymas, ateities apsisprendimas, teisingai pasirinktas investavimas ir pasiekiami reikiami rezultatai".

Aukšta reputacija ir juodas nedėkingumas

Bulgarijos puolamųjų lėktuvų modernizavimo rangovas nebuvo pasirinktas atsitiktinai, Baltarusijos 558-oji orlaivių remonto gamykla yra plačiai žinoma dėl paslaugų kokybės, pranokstančios Gruzijos ar Ukrainos gynybos pramonės įmonių paslaugas. Dėl akivaizdžių priežasčių Rusijos gynybos gamyklos nebuvo įtrauktos į galimų atlikėjų (pagrindinio aljanso priešininko) sąrašą. O Baltarusijos įmonės specialistai dar kartą patvirtino savo aukštą reputaciją, padarė technologinį stebuklą.

Įgyvendinta orlaivio "Su-25" kovinių pajėgumų didinimo programa, kuri apima: naudotų orlaivių ginklų asortimento išplėtimą (tame tarpe "oras-oras" valdomas raketas "R-73" ir "Kh-29T" "oras-paviršius", kabinos informacijos ir valdymo lauko formavimą, "navigacinį bombardavimą" (bet kokiu oru, aukštyje iki 7000 m, neįeinant į karinės oro gynybos sunaikinimo zoną), radiotechninės apsaugos įrangos įrengimą.

Pavyzdžiui, elektroninė kovinė sistema "Satellit" (sukurta 558-osios gamyklos) suteikia individualią visų tipų orlaivių radiotechninę apsaugą nuo smūgio priešo orlaivių perėmimo raketų sistemų ir priešlėktuvinių raketų sistemų aukšto tikslumo radijo bangomis valdomais ginklais. Lėktuvą apsaugo dezinformacinis "paveikslėlis" valdomų raketų valdymo galvutėse, palydos stočių ir puolančių kovotojų radaro ekranuose.

Tuo tarpu priešo elektroninių ginklų valdymo sistemos "nemato" trukdžių ženklų ir "dirba" ties klaidingu manevravimo taikiniu. "Satellit-M 2" kompleksas gali veikti automatiškai, nenukreipdamas piloto dėmesio.

Atsižvelgiant į tai, kad Baltarusija visada teisingai vykdo visus savo įsipareigojimus ir tarptautinius teisės aktus, ES šalių užsienio reikalų ministrai sutiko įvesti sankcijas įmonėms, "finansuojančioms Lukašenkos režimą". Apribojimai palietė ir Baltarusijos gynybos įmones: MZKT (ratų bazė sunkiųjų ginklų sistemoms), 140-oji remonto gamykla (cisternų remontas), elektromechaninė gamykla "Agat" (automatizuotų valdymo sistemų plėtra), "Beltechexport" (karinės įrangos pardavimas užsienyje). Didžiausios šalies įmonės priklauso valstybei, todėl visų "paketų" sankcijos nukreiptos prieš Baltarusiją kaip hibridinis ginklas mūšio lauke.

Autoriaus nuomonė gali nesutapti su redakcijos pozicija.

Tegai:
lėktuvai, Baltarusija, NATO
 АN-124-100 Ruslan

An-124 "Ruslan": kodėl Rusija turėtų atgaivinti aviacijos milžino gamybą

(atnaujinta 00:25 2021.03.07)
Karinis tolimojo nuotolio orlaivis "An-124 Ruslan", kuris daugiau nei 30 metų išlieka didžiausias ir pažangiausias iš savo serijinių partnerių pasaulyje, Rusijoje gali įgauti modernizuotą išvaizdą ir antrą gyvenimą

Kovo 2 dieną vykusiame susitikime "Aviastar-SP Uljanovsk" įmonėje gynybos ministrui Sergejui Šoigu buvo pasiūlyta atnaujinti lėktuvo "An-124 Ruslan" gamybą. Iki 2004 metų Uljanovsko orlaivių gamykla pagamino 36 iš 56 tokio tipo orlaivių, 2020 metais čia buvo suremontuoti šeši "An-124" lėktuvai, o įmonės technologinis lygis leidžia per trumpiausią laiką sukurti serijinę "Ruslan" gamybą.

Uljanovsko orlaivių gamintojų pasiūlymas nėra paprastas, nes anksčiau tokią iniciatyvą ilgus metus teikė Rusijos Federacijos gynybos ministerija. Bet kažkas nuolat trukdė šiam projektui. 2006 metais sprendimo atnaujinti serijinę "Ruslan" gamybą Uljanovske, bendradarbiaujant su Ukrainos įmonėmis, teko atsisakyti, nes per 8 metus Ukrainos taip ir nepateikė variklių. Rusijos Federacijos pramonės ir prekybos ministerija manė, kad nėra reikalo skubiai gaminti "An-124", nes esamo laivyno remontas leidžia "Ruslanus" eksploatuoti iki 2040-ųjų pabaigos (tarnavimo laikas yra 50 000 valandų, 10 000 skrydžių arba 45 metai).

Kita vertus, ta pati žinyba leidžia gaminti panašų Rusijos itin sunkų transporto lėktuvą "An-124" po 2020 metų. Galbūt dabar atsiveria naujos "Ruslan" ir Rusijos karinės transporto aviacijos (MTA) perspektyvos.

Nerimą keliantys pastarųjų metų įvykiai Sirijoje, Kalnų Karabache ir kitose karštose planetos vietose įrodė sunkiosios karinės aviacijos komponento svarbą operatyviniam karių, ginklų ir reikmenų perdavimui. Leiskite jums priminti, kad pagrindinis karinis transportas "Ruslanas" yra pajėgus 850 km / h greičiu pervežti 120 tonų iki 4 800 km (su 80 tonų kroviniu maksimalus nuotolis padidėja iki 7 500 km). Amerikiečių analogų "Lockheed C-5 Galaxy" keliamoji galia yra gerokai mažesnė. Tačiau Rusijos Federacijos gynybos ministerija valdo tik apie dešimt "An-124". Naujiems iššūkiams ir grėsmėms reikia kiekybinio ir kokybinio SKA augimo.

Pirmą kartą istorijoje

Sirijoje išlieka sunki karinė-politinė padėtis. Dėl susidariusios situacijos gali prireikti mobilių pastiprinimų, todėl Sirijos žemėje plečiasi Rusijos aerokosminių pajėgų operatyvinių aerodromų tinklas. Pasak amerikiečių leidinio "The Drive", Chmeimimo kilimo ir tūpimo tako ilgis padidintas iki 3,2 km, o tai leidžia priimti "sunkiai pakrautus" sunkiuosius karinius transportinius lėktuvus An-124 "Ruslan".

Rusijos keleivinis lėktuvas Boeing 777-31
© Sputnik / Константин Михальчевский

Anksčiau karinė transporto aviacija (tarp jų ir lėktuvai "An-124") iš taikos palaikymo kontingento Kalnų Karabache operatyviai iš Rusijos į Armėniją pervežė 1 960 karių su standartiniais ginklais ir įranga (90 šarvuočių, 380 vienetų automobilių ir specialios įrangos). Būtina iš anksto atlikti tokias operacijas, turėti atsarginius orlaivius, įgulas, maršrutus ir aerodromus.

Sausio viduryje Briansko srityje pirmą kartą Rusijos istorijoje įvyko bendri Seščinsko ir Tverės pulkų mokomieji skrydžiai, kartu dalyvaujant šešiems strateginiams kariniams transportiniams lėktuvams "An-124-100 Ruslan". Skrydžių tikslas — pagerinti įgulų įgūdžius, kartu pervežant karinių dalinių personalą su standartiniais ginklais ir karine įranga dideliais atstumais. Rusijos Federacijos gynybos ministerijos duomenimis, šeši "Ruslan" gali sutalpinti daugiau nei 3 000 kariškių arba iki 48 šarvuočių.

Staigaus karinio konflikto atveju visoje Rusijos Federacijos teritorijoje dislokuoti kariai turi veikti kaip vienas organizmas, greitai reaguoti į bet kokius padėties pokyčius. Tam gali prireikti dešimčių ir šimtų KTA orlaivių, o artimiausiu metu darbas Uljanovsko orlaivių gamykloje tikrai padidės.

Antras atėjimas

"Ruslan" lėktuvas "An-124-100" gali pakelti į orą daugiau kaip 120 tonų krovinio (880 karių aprūpinto personalo arba keturis sraigtasparnius "Mi-8", arba 18 metrų raketą arba 18 automobilių). Be Gynybos ministerijos, dar 20 tokių orlaivių yra eksploatuojami įvairiose Rusijos struktūrose (valstybinė aviakompanija "224 liotnyj otriad", bendrovė "Volga-Dnepr"). Tuo tarpu Ukrainos "Avialinii Antonov" turi tik septynis orlaivius.

Žinoma, sunkiasvorių "An-124" tipo lėktuvų skaičius Rusijoje augs. Ko gero, skaitmeninė modernizacija, nauji rusiški varikliai "NK-32" arba "PD-14", reikšmingi aviacijos technikos ir važiuoklės konstrukcijos pokyčiai paskatins sunkiojo karinio transportinio lėktuvo išleidimą kitu pavadinimu. Pavyzdžiui, NATO jau seniai vadina An-124 "Kondoru".

Atnaujinti sunkiųjų karinių transporto lėktuvų gamybą gamykloje Uljanovske nėra neįveikiamų kliūčių.
Ukrainos valstybinėje įmonėje "Antonov" tokia gamyba laikoma neįmanoma be Ukrainos dalyvavimo, tačiau anksčiau Rusijos Federacijos pramonės ir prekybos ministerija pareiškė, kad "Antonov", kaip lėktuvo "An-124" sertifikato turėtoja, nevykdo įsipareigojimų išlaikyti mašinų tinkamumą skraidyti Rusijoje, o Rusijos pramonės dalyvavimas yra neišvengiamas. Jau ne pirmus metus Uljanovsko įmonė "Aviastar-SP" teikia "Ruslan" orlaivių aptarnavimą ir modernizavimą į "An-124-100" tipo (KTA versija) ir "An-124-100-150" (maksimali apkrova — 150 tonų). Bandymai "privatizuoti" tarybinių laikų dizaino idėjas yra bergždi, o šiuolaikinės Kijevo tezės apie An-124 "ukrainietišką kilmę" neatlaiko kritikos.

Orlaivis "An-124" buvo sukurtas Tarybų Sąjungoje, bendradarbiaujant su Voronežo, Uljanovsko, Kijevo aviacijos įmonėmis. Tarybinė kariuomenė jį priėmė 1991 metais. Iš pradžių jis buvo skirtas tarpžemyninių balistinių raketų mobiliesiems paleidėjams, kurių nepriklausoma Ukraina neturi.

Uljanovske buvo pagaminti 36 iš 56 "Ruslans" ir neatsitiktinai šiandien keturių Ukrainos bendrovės "Antonov" produktų sąraše nėra "An-124".

Ukrainos lėktuvų pramonės padėtis leidžia tik pasvajoti apie sparnuotų milžinų gamybą. Technologinė degradacija yra patikima visų posovietinių šalių , kurios vienašališkai nutraukia tradicinius ryšius su Rusija, "partnerė". Beje, pasaulinio garso tarybinių orlaivių dizaineris Olegas Antonovas yra kilęs iš Maskvos provincijos, studijavo Saratove ir Leningrade, o projektavimo darbus pradėjo Maskvoje. Nuo 1946 metų jis vadovavo Sibiro aviacijos tyrimų institutui, kuris 1952 metais Buvo perkeltas į Kijevą.

Autoriaus nuomonė gali nesutapti su redakcijos pozicija.

Tegai:
aviacija, Rusija
LGBT

"Zombiseksualai" laimėjo: Rusija puolama, ko anksčiau dar nebuvo

(atnaujinta 09:58 2021.03.06)
Tiems, kurie nesekė: beveik tuo pačiu metu "Gallup" Amerikoje ir "Ipsos" Didžiojoje Britanijoje atliko tyrimą ir nustatė, kad piliečių, kurie save apibūdina kaip LGBT, skaičius smarkiai išaugo

Jau kelias dienas pažengusio pasaulio žiniasklaida bando suvokti nuostabius JAV ir Didžiosios Britanijos piliečių seksualinės orientacijos tyrimų rezultatus.

"Gallup" praneša: dar 2012 metais (jau, pažymime, visiškai ir užtikrintai liberaliai seksualinių mažumų atžvilgiu) amerikiečių, laikančių save LGBT, procentas buvo 3,5 proc. 2021 metų pradžioje jų buvo 5,6%. Padidėjęs daugiau nei pusantro karto (ir palyginus, tarkime, su 2000 — 2,8 karto).

Tai savaime jau yra šaunu — nes tai viršija tai, kas iki šiol buvo laikoma "įprastu seksualinių mažumų gyventojų lygiu".

Bet iš tikrųjų tai vis dar yra maži dalykai. Kitas faktas tikrai susprogdino masinę sąmonę.

Tarp aksakalų, gimusių iki 1946 metų tik 1,3 proc. jaučiasi priklausantys seksualinei mažumai.

Tarp kūdikių bumo kartos (1946–1964) 2 procentai.

Tarp kadaise maištaujančių ir prarastų, bet dabar gana garbingos X kartos (1964–1980) — 3,8 proc.

Tarp tūkstantmečių, augusių laisvųjų aplinkoje (1981-1996) — 9,1%.

Galiausiai, tarp Z kartos (1996–2002 metais jaunesni žmonės nebuvo apklausti, jie vis dar nepilnamečiai) — 15,9 proc.

Tai reiškia, kad beveik 16 proc., arba maždaug kas šeštas jaunas amerikietis, skelbiasi esąs gėjus, lesbietė, translytis ar biseksualus.

Tačiau Didžioji Britanija aplenkė JAV.

Remiantis žiniasklaidos pranešimais, kuriuose cituojami "Ipsos", tik apie 50% britų nuo 18 iki 24 metų amžiaus pareiškia, kad juos "seksualiai traukia ta pati lytis".

Komentuodami šį faktą, specialiai parengti ekspertai labai sveikina superpasikeitimą, įvykusį masių seksualiniame identitete.

"Kiekviena kita karta patiria vis mažiau išorinio spaudimo ir prievartos būti heteroseksualiu", — sako, pavyzdžiui, Karen Blair, seksualinės orientacijos psichologijos ekspertė iš Trento universiteto (Ontarijas, Kanada). (Kažkas gali įtarti ją šališkumu dėl savo pačios LGBT aktyvizmo. Tačiau už tokį viešai pareikštą įtarimą šiuolaikinėje pažangioje visuomenėje jie bus apkaltinti homofobija, užblokuoti Twitter ir atleisti iš darbo).

Oro uostas
© Sputnik / Владимир Астапкович

Beje, nuoširdžiai bandžiau pažangioje ir pagrindinėje, tai yra "padorioje", Vakarų žiniasklaidoje rasti bent jau abejonių šešėlį tema "Ar per daug nukrypimų nuo praktinio heteroseksualumo? Kaip tai paveiks, pavyzdžiui, jau didelis gimstamumas? Ar tai garantuota išsivysčiusių šalių gyventojų skaičiaus mažėjimas?" Bet ne, nieko panašaus: padoriai žmonės tinkamoje žiniasklaidoje nekelia šių akivaizdžių klausimų. Reikia pagalvoti — vien dėl to, kad už tokius klausimus jie bus nedelsiant nuplėšti nuo padorumo pečių ir išmesti iš darbo ir iš socialinių tinklų.

... Verta pažymėti, kas vis dėl to tai yra.

Kai kurios Rusijos žiniasklaidos priemonės ir kai kurie autoriai šių apklausų rezultatus pateikė gana paprastai: gerai, ar prisimenate, kaip mums buvo pasakyta, kad nėra gėjų propagandos? Praėjo keleri metai — nuo 1/6 iki "beveik pusės" Vakarų jaunimo jau tapo gėjais, lesbietėmis ir translyčiais. Prireikė tik kelerių metų, kad masinė sąmonė būtų lyginama tuo, kad reikia būti gėjumi — ir trapus jaunimas klusniai tampa juo.

Realybėje tai atrodo dar sunkiau, sunkiau ir — galbūt dar blogiau.

Faktas yra tas, kad išsamiai ištyrus Amerikos apklausos rezultatus, paaiškėja tragikomedinis niuansas.

Didžioji dauguma jaunų amerikiečių, kurie laikosi esą LGBT, biseksualumą pasirinko kaip "mažumos tapatybę".

Tai, prisimename, traukia tiek savo, tiek priešingos lyties atstovus. Tai taip pat, galima sakyti, liberaliausia seksualinės mažumos forma, leidžianti merginoms mylėti vaikinus ir atvirkščiai.

Bet tai dar ne viskas. Didžioji dauguma šių "biseksualų" pripažįsta, kad šiuo metu jie yra arba heteroseksualiuose santykiuose (33 proc.), arba iš viso tai daro savo noru ar nevalingai, be jokių santykių (55,5 proc.). Tik 3,7% susitinka ir sugyvena su tos pačios lyties asmenimis (kas, pažymiu, yra tik šiek tiek aukštesnis už įprastą lygį, kaip buvo manoma 20 amžiuje).

Paprasčiau tariant, svaiginantis LGBT agitpropasas, užpuolęs visą šį nesubrendusį jaunimą, palyginti nedaugelį pertvarkė į nuolat praktikuojančius gėjus ir lesbietes. Ir palyginti nedaug žmonių buvo stumiami ant chirurginių stalų, kad būtų galima realiai pašalinti natūralias seksualines savybes ir imituoti priešingos lyties požymius.

Tačiau tai, ką jam iš tikrųjų pavyko pasiekti, buvo tai, kad jaunuoliams buvo įteiktas supratimas, jog būti biologiškai normaliam nėra šaunu. Kad tai slegia. Jei esate normalus ir įprastas žmogus, tada mokykloje psichologas ir administracija jūsų kruopščiai neglostys, nebūsite pakviesti į konferenciją apie jūsų lygybę, bus išrinktas kažkas "įvairiapusiškesnis". Mokyklos taryboje jūs liksite neįdomus ir neteksite bet kokios praktinės premijos, privilegijų ir socialinio pritarimo.

Ir, žinoma, mantra "Taip yra todėl, kad turiu neįprastą seksualinę tapatybę" puikiai veikia kaip priežastis nepasimesti įprastuose žmogaus meilės ir šeimos santykiuose. Kadangi santykių kūrimas visada yra darbas, tai yra tam tikras darbas su savimi, jei norite. Išplėstinė lytinė tapatybė aiškiai paaiškina, kad dirbti su savimi ne tik nereikia, bet ir neįmanoma: tai yra "priversti heteroseksualumą" toksiškos išorinės aplinkos jungoje.

Taigi tikroji orientacija, sėkmingai įdiegta pažangiose šalyse, yra, galima sakyti, "zombiseksualumas": jaunimas suprato, kad nėra šaunu stengtis įtikti priešingai lyčiai, kad nereikėtų dėti ypatingų pastangų siekiant "tradicinio" socialinio pritarimo.

Todėl šie jaunuoliai skaičiumi, viršijančiu visas įprastas ribas, nesimoko, kaip būti vyrais ir moterimis praktine prasme. (Žmonėms ir beždžionėms, priešingai nei paprastoms gyvoms būtybėms, seksualinis potraukis suvokiamas visai ne instinktyviai, o treniruojantis. Be treniruočių vienintelis būdas sumažinti seksualinę įtampą žmonėms, orangutanams ar šimpanzėms yra savęs patenkinimas. Tiesą sakant, didžioji dauguma jaunų internetinių epochos amžininkų 24/7.)

Akivaizdu, kad tai yra gana zombinis seksualumas — išoriškai seksualiai subrendusių ir biologiškai normalių jaunų vyrų ir moterų pavertimas vienišais vienetais, kurie nefunkcionuoja stabilių socialinių ryšių kūrimo požiūriu.

Kodėl šią tendenciją, kuri akivaizdžiai sunaikina bet kurią visuomenę, taip entuziastingai palaiko (visomis prasmėmis) šiuolaikiniai Didieji pinigai — galime tik spėlioti. Tačiau negalima teigti, kad "Didieji pinigai" taip slėpė savo tikslus: pakanka priminti, kad vienas turtingiausių planetos žmonių, "Microsoft" įkūrėjas ir daugiavaikis tėvas Bilas Geitsas kartu su žmona Melinda aktyviai remia moterų sveikatą programos skurdžiose šalyse (kurios yra pikti kritikai, vadinamos "gyventojų kontrolės programomis"). Jis taip pat turi garsiąją 2010 metų citatą (cituoja "Reuters") klimato konferencijoje: "Dabar pasaulyje yra 6,8 milijardai žmonių. Tai gali išaugti iki maždaug 9 milijardų. Jei mes padarytume tikrai gerą darbą kurdami naujas vakcinas, sveikatos priežiūrą, reprodukcinę reprodukciją sveikata — mes galėtume ją sumažinti gal nuo 10 iki 15 procentų. Geitsas pareiškė, kad mažindami mirčių nuo ligų skurdžiose šalyse mastą ir plintant kontracepcijai, jų gyventojai nustos daugintis taip masiškai).

Kaip bebūtų, akivaizdu, kad pažangių Didelių pinigų požiūriu dabartinė žmonija yra per daug.

Todėl išsivysčiusių šalių gyventojų skaičiaus mažėjimo ir senėjimo problema (kai kur papildoma imigrantų importu, o kai kur tiesiog tirpsta) yra skiriama ne tik kartais, bet ir žymiai mažesnėmis publikacijomis pagrindinėse žiniasklaidos priemonėse nei bet kuri globalinio atšilimo problema.

... Čia lieka užduoti klausimą: ar zombiseksualumo banga pasieks Rusiją?

Paprasto atsakymo nėra. Iš dalies, žinoma, ji jau čia: mūsų bendrapiliečiai tikrai blogiau sutaria tarpusavyje nei prieš 100 metų.

Tačiau norėdami paversti šį nepakankamą mūsų sugebėjimą būti normaliais vyrais ir moterimis bendrą ir išdidų nenorą jais būti, žinoma, zombiseksualumo evangelistai turės labai performatuoti Rusiją. Visų pirma, zombieseksualumas turėtų išeiti iš pseudokultūrinio "twitter" ir "insta" geto, kur jį praktikuoja gana marginalūs (nors dažnai plačiai žinomi) besmegeniai trendocefalai. Ir tapti oficialiu.

Norėdami tai padaryti, ji turi paimti daug valstybės pinigų ir valstybės administracinių išteklių, kurie — bent jau trumpuoju laikotarpiu — nėra matomi.

Taigi, ko gero, per daug jaunų žmonių iš mūsų zombių dar neturi užkandžių.

Autoriaus nuomonė gali nesutapti su redakcijos pozicija.

Tegai:
Didžioji Britanija, JAV, Rusija, LGBT
Pusryčiai

Mitybos specialistės pasidalijo mėgstamais paprastų ir sveikų pusryčių receptais

(atnaujinta 21:42 2021.03.06)
Pranešime teigiama, kad per pusryčius geriausia valgyti daug baltymų ir angliavandenių turinčio maisto

VILNIUS, kovo 6 — Sputnik. Amerikos dietologai pasidalijo paprastais sveikų pusryčių receptais, kuriuos patys gaminasi sau. Rašo "Buzzfeed".

Mitybos specialistė Anne Mauney mėgsta pradėti dieną blyneliais be glitimo ir su daug baltymų.
"Juos labai lengva paruošti, — paaiškino ji. — Tiesiog dubenyje sutrinkite bananą, sumaišykite su pora kiaušinių ir šaukštu maltų linų sėmenų. Taip pat galite įdėti vanilės ir cinamono. Gautą mišinį galima supilti į keptuvę, 10 minučių kepti ant silpnos ugnies, apversti ir kepti dar minutę".

Mitybos specialistė Delilah Bisase mėgsta uogų kokteilius. Ji į trintuvą įdeda bananą, pusę puodelio augalinio pieno, pusę puodelio šaldytų uogų, šaukštelį žemės riešutų sviesto ir šaukštą kakavos. Jos nuomone, taip pat gerai yra sumuštinis iš skrudintos viso grūdo duonos ir riešutų sviesto. "Šie pusryčiai pranoksta visus lūkesčius, — sako ji. — Viso grūdo angliavandeniai energijai, širdžiai naudingi riebalai, taip pat augalinės ląstelienos ir baltymai. Be to, juose gausu antioksidantų iš uogų ir kakavos".

Mitybos specialistė Rhyan Geiger rekomenduoja naminius greitai paruošiamus avižinius dribsnius. Tačiau jie turi būti paruošti iš anksto: sumaišykite pusę puodelio greitai paruošiamų avižinių dribsnių su stikline augalinio pieno ir palikite per naktį šaldytuve. Jei norite, galite pridėti papildomų ingredientų. Pavyzdžiui, banano, cinamono, uogų, baltymų miltelių. "Tai angliavandeniai, kuriuose gausu augalinių skaidulų ir įvairių vitaminų bei mineralų", — paaiškino ji.

Anksčiau amerikiečių mitybos specialistė Rachel Paul pasakojo, kaip numesti svorį be varginamų dietų. Ji patarė rinktis daug baltymų ir riebalų turinčius patiekalus ir juos papildyti daržovėmis. Ekspertė taip pat teigė, kad metant svorį reikėtų pasirūpinti miegu ir psichikos sveikata.

Tegai:
JAV, mityba, sveika mityba
Temos:
Sveikas gyvenimo būdas — mityba, receptai