Tomas Kruzas

Tomas Kruzas kartu su NASA ir "SpaceX" planuoja sukurti filmą kosmose

(atnaujinta 14:52 2020.05.06)
Tikimasi, kad Tarptautinėje kosminėje stotyje nufilmuotas filmas įkvėps naujos kartos inžinierius ir mokslininkus paversti grandiozinius NASA planus realybe

VILNIUS, gegužės 6 — Sputnik. NASA ir aktorius Tomas Kruzas (Tom Cruise) svarsto galimybę sukurti naują filmą kosmose, Tarptautinėje kosminėje stotyje (TKS), pranešė NASA vadovas Džimas Braidenstainas (Jim Bridenstine).

"NASA su malonumu dirbs su Tomu Kruzu kuriant filmą Tarptautinėje kosminėje stotyje. Mums reikia, kad populiarios žiniasklaidos priemonės įkvėptų naujos kartos inžinierius ir mokslininkus paversti grandiozinius NASA planus realybe", — parašė Braidenstainas savo Twitter paskyroje.

Kaip anksčiau pranešė portalas "Deadline Hollywood", Kruzas derasi su NASA, norėdamas sukurti pirmąjį vaidybinį filmą, nufilmuotą kosmose, kartu su amerikiečių verslininko Elono Masko bendrove "SpaceX". Šiuo metu nė viena kino studija kol kas nedalyvauja derybose dėl filmo kosmose kūrimo.

Pažymima, kad naujasis filmas nebus filmų "Misija neįmanoma", kuriame vaidino Kruzas, serijos dalis.

Space X, NASA, kinas
Pasinerk į kino pasaulį (127)
NASA paskelbė galimai pavojingo asteroido artėjimą prie Žemės
NASA mokslininkai atrado keistą skylę Marse
NASA įvertino koronaviruso patekimo į TKS tikimybę
NASA parodė, kaip pasikeitė Antarktidos ledynai
Amerikiečių dainininkė Grimes

Elono Masko mylimoji nusprendė parduoti savo sielą

(atnaujinta 19:22 2020.05.29)
Indie pop žvaigždė Grimes nepradėjo "smulkintis" ir atidarė parodą, kurioje kiekvienas mokus kolekcininkas gali ne tik nusipirkti jos paveikslus, bet ir pasivaržyti dėl dainininkės nemirtingosios dalies

VILNIUS, gegužės 29 — Sputnik. Amerikiečių dainininkė Grimes, kuri neseniai pagimdė vaiką nuo Elono Masko, ir toliau stebina: žvaigždė ketina parduoti savo sielą naujo meno projekto ribose.

2020 metų gegužės pradžioje 32 metų dainininkė pagimdė kūdikį, kurio tėvas — garsusis milijardierius ir "Tesla" bei "Space X" įkūrėjas. Po to internete buvo aptarinėjamas vardas, kurį tėvai davė savo kūdikiui. Neįprasta santrumpa suneramino ne tik gerbėjus, bet ir JAV įstatymus, po to pora turėjo atlikti keletą pakeitimų ir pervardyti savo sūnų.

Kaip pranešė leidinys "Bloomberg", po vaiko gimimo Grimes vėl pasinėrė į kultūrinį gyvenimą ir sukrėtė gerbėjus. Žvaigždė atidarė savo pirmąją parodą, kurioje, be meno eksponatų, pateikė pardavimui ir savo sielą.

Kūrinys "Išpardavimas" — tai yra dainininkės sielos dalelė, patvirtinta pagal visus teisinius kanonus: dokumentą "dėl nuosavybės" parengė patyrę teisininkai ir pati Grimes.

Šaltinio teigimu, žvaigždė iš pradžių planavo parduoti savo sielą už 10 milijonų dolerių, nes ji "nenorėjo, kad kas nors ją nusipirktų". Tačiau dėl dabartinės koronaviruso pandemijos ir ekonominės krizės Grimes nusprendė surengti aukcioną ir leisti gerbėjams savarankiškai įvertinti jos esybę.

JAV, Elonas Maskas
Elonui Maskui ir dainininkei Grimes gimė vaikas
Britų rašytoja Džoana Rouling

Džoana Rouling išleis pasaką, parašytą daugiau nei prieš 10 metų

(atnaujinta 22:46 2020.05.28)
Geros žinios visiems "Hario Poterio" gerbėjams, kurie nežino, kuo užsiimti per sunkų pandemijos ir saviizoliacijos periodą — rašytoja jau paskelbė keletą pirmųjų kūrinio skyrių

VILNIUS, gegužės 28 — Sputnik. Britų rašytoja Džoana Rouling nustebino gerbėjus: pasirodo, kad "Hario Poterio mama" 10 metų savo palėpėje laikė rankraštį, kurį ketino išleisti po paskutinės knygos apie jaunąjį burtininką.

Po to, kai Rouling persirgo koronavirusu ir išsamiai papasakojo apie gydomuosius kvėpavimo pratimus, nusprendė susitvarkyti savo palėpę ir pasidalyti įdomiais radiniais. Vienu iš jų tapo pasakos vaikams rankraštis, kurio Rouling taip ir neparodytų pasauliui, jei ne pandemija ir saviizoliacija.

Džoana Rouling išleis knygą, kurią ji parašė daugiau nei prieš 10 metų: apie tai rašytoja papasakojo savo oficialioje interneto svetainėje.

Nepaskelbtas rankraštis "Ikabog" — stebuklinga pasaka vaikams, kurios siužetas atsiskleidžia išgalvotame pasaulyje, tačiau niekaip nesusijęs su Hario Poterio istorija.

"Knygos idėja gimė, kai aš rašiau "Harį Poterį". Bet kai paskutinė knyga buvo parašyta, aš nusprendžiau padaryti pertrauką, kuri užtruko penkerius metus. Po to nusprendžiau atsitraukti nuo vaikiškų knygų ir "Ikabog" nukeliavo tiesiai į palėpę, kur laukė savo laiko 10 metų", — pažymėjo rašytoja.

Beje, pasaką apie "tiesą ir piktnaudžiavimą valdžia" Rouling skaitė savo mažiausiems vaikams prieš miegą, o dabar ji gali pagražinti jūsų karantiną. Pirmieji istorijos skyriai jau paskelbti tinklalapyje, o kitus Rouling pažadėjo įkelti kas savaitę.

Haris Poteris, Didžioji Britanija, rašytoja, Džoana Rouling
Iš JAV mokyklos pašalintos knygos apie Harį Poterį dėl "prakeikimų"
Hario Poterio gerbėjai pirmą kartą galės apsilankyti Slytherin svetainėje
Daniel'is Radcliffe'as papasakojo, kaip dėl Hario Poterio vaidmens tapo alkoholiku
Vilniaus oro uosto lėktuvų stebėjimo aikštelėje įrengta žaidimų aikštelė vaikams

(atnaujinta 13:21 2020.06.01)

VILNIUS, birželio 1 — Sputnik. Vilniaus oro uosto lėktuvų stebėjimo aikštelėje įrengta erdvė vaikams, apie tai pranešė Vilniaus miesto savivaldybės spaudos tarnyba.

Tvora aptvertoje teritorijoje žaidimų erdvėje įrengta šliaužynė, dvigubos vertikalios sūpynės, laipynė ir kitos, saugiai įrengtos pramogos. Investicijos į modernią aikštelę ir takelius aplink siekia 20 tūkst. eurų.

На наблюдательной площадке самолетов Вильнюсского аэропорта установлена детская игровая площадка
© Photo : Vilnius
Praėjusiais metais Vilniaus oro uosto teritorijoje įkurta pirmoji Lietuvoje lėktuvų stebėjimo aikštelė nuo šiol dar draugiškesnė orlaivius stebėti atvykstančioms šeimoms su vaikais.

Šią žaidimų erdvė vaikams įrengė Vilniaus miesto savivaldybė. Anot sostinės mero Remigijaus Šimašiaus, naujoji erdvė vaikams yra puikus didžiausių šalies oro vartų ir Vilniaus miesto savivaldybės bendradarbiavimo rezultatas.

"Ši išskirtinė miesto vieta jau spėjo sulaukti didelio gyventojų ir svečių srauto, kaskart dovanodama įspūdingą vaizdą aviacijos mylėtojams. Tikiu, kad naujai įrengta žaidimų aikštelė vaikams netruks pritraukti dar daugiau aviacijai neabejingų vilniečių ir miesto svečių. Nuo šiol šeimos turės dar vieną unikalią vietą mieste kartu įdomiai ir kokybiškai praleisti laiką. Be to, reikalingi pokyčiai šį pavasarį įgyvendinti ir oro uosto prieigose — sutvarkyta ir nemaža dalis Rodūnios kelio šaligatvio bei dviračių takų infrastruktūros", — sakė Šimašius.
© Photo : Vilnius
Žaidimų erdvę vaikams, esančią visai greta Vilniaus oro uosto lėktuvų stebėjimo aikštelės, įrengė Vilniaus miesto savivaldybė.

Taip pat šalia oro uosto besidriekiančio Rodūnios kelio atkarpoje nuo Pašto stotelės iki Rodūnios sodų stotelės UAB "Grinda" suremontavo šaligatvį, pritaikydama jį visiems eismo dalyviams — perėjose įrengti nuolydžiai, sumontuota asmenų su regos negalia įspėjimo sistema.

Anot Vilniaus oro uosto direktoriaus Dainiaus Čiuplio, po labai įtempto laikotarpio aviacija pradeda rodyti atsigavimo ženklus, o lėktuvų oro uoste galima pamatyti vis daugiau.

vaikų žaidimo aikštelė, Vilniaus oro uostas, Vilnius