Katės, archyvinė nuotrauka

Ukrainos augintinių pašarų bendrovė "Kormotech" atidarys gamyklą Kėdainiuose

36
(atnaujinta 13:05 2018.09.25)
Ukrainos bendrovė ketina investuoti į naująją gamyklą daugiau nei 6 mln. eurų

VILNIUS, rugsėjo 25 — Sputnik. Trečdalį Ukrainos augintinių pašarų rinkos kontroliuojanti bendrovė "Kormotech" pranešė statysianti gamyklą Kėdainiuose, rašoma "Investuok Lietuvoje" tinklalapyje.

Gamykla veiks Kėdainių laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ), joje dirbs apie 70 žmonių. Ukrainos bendrovė ketina investuoti į naująją gamyklą daugiau nei 6 mln. eurų.

2003 metais Lvove įkurta "Kormotech" gamina drėgną ir sausą ėdalą katėms ir šunims. Naujoji gamykla Kėdainių LEZ specializuosis drėgno ėdalo katėms ir šunims gamyboje, kuri bus automatizuota, pasitelkiant modernią iš Danijos ir Vokietijos importuotą įrangą. Numatomas metinis naujosios gamyklos pajėgumas – 20 000 tonų. Gamykla bus atidaryta 2019-aisiais, bendrovė jau dairosi kvalifikuotų darbuotojų

Bendrovės produktai eksportuojami į 16 šalių, įskaitant Prancūziją ir Nyderlandus. "Kormotech" generalinio direktoriaus Rostislavo Vovko teigimu, gamykla Kėdainių LEZ yra svarbus žingsnis įgyvendinant bendrovės planus toliau stiprinti savo žinomumą pasaulinėje arenoje.

"Ketiname plėstis Europos, Skandinavijos ir Amerikos rinkose. Lietuvoje gaminsime produktus su savo prekės ženklais ("Optimeal", "CLUB 4 PAWS", "Miau!", "Gav!") ir privatiems mūsų partnerių prekių ženklams, — pasakoja "Kormotech" generalinis direktorius. – Lietuva turi stiprų geografinį pranašumą, o LEZ sudaromos patrauklios sąlygos vykdyti verslo veiklą, ypač svarbios yra mokesčių lengvatos pirmuosius 10 veiklos metų."

Lvove, kur "Kormotech" dirba 500 darbuotojų, bendrovė žinoma ne tik dėl to, kad yra viena iš penketo didžiausių regiono mokesčių mokėtojų, bet ir dėl savo dalyvavimo įvairiuose socialiniuose projektuose. "Kormotech" skatina humanišką mokinių ir suaugusiųjų požiūrį į gyvūnus, palaiko Ukrainos veterinarijos medicinos specialistų profesinį tobulinimąsi ir remia gyvūnų prieglaudas įvairiose Ukrainos vietose. 2017 metais bendrovė atidarė mokyklą veterinarams ir veisėjams ir pristatė novatorišką švietimo kursą visų Lvovo mokyklų mokiniams.

"Kėdainių laisvoji ekonominė zona iki šiol buvo likusi vienintelė Lietuvoje, neturėjusi užsienio investuotojo. Pirmosios tokios bendrovės atėjimas turėtų suteikti daugiau pasitikėjimo kitiems investuotojams, ieškantiems gamybai tinkamos lokacijos. Kita vertus, nereikėtų pamiršti ir kitų namų darbų gerinant investicinę aplinką. Pirmiausia, žinoma, ruošti tuos specialistus, kokių reikia aukštesnę pridėtinę vertę kurti Kėdainiuose, o profesinio rengimo programas orientuoti į pameistrystės mokymo formą, kad investuotojas jau turėtų paruoštą specialistą, o ne turėtų jį mokyti iš naujo", — sako Lietuvos ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.

"Investuok Lietuvoje" generalinis direktorius Mantas Katinas mano, kad "Kormotech" bus naudinga Kėdainių regiono verslo ekosferai.

"Kormotech" paskatins gyvūnų pašarų tiekimo grandinės vystymąsi Lietuvoje, kadangi apie trečdalis būtinų žaliavų gaunama iš vietos gamintojų ir tiekėjų", – teigia Katinas.

36
Tegai:
pašaras, laisvoji ekonominė zona, augintiniai, Kėdainiai
Dar šia tema
Kodėl Lietuva bijo investicijų iš Kinijos?
Lietuvos LEZ pateko į geriausių pasaulio ekonominių zonų sąrašą
Kauno LEZ bus statoma "Continental" gamykla
Vokiečiai čia investuoja, vokiečiai čia ir dominuos
Lietuvos geležinkeliai traukinys

Lietuvos įmonė žengia į Lenkijos geležinkelių rinką

(atnaujinta 12:50 2020.07.08)
Bendrovė taip pat artimiausiu metu sieks strateginės partnerystės su Lenkijos rinkos vežėjais vystant krovinių maršrutus tarp Lenkijos ir Lietuvos

VILNIUS, liepos 8 — Sputnik. "Lietuvos geležinkelių" (LTG) krovinių vežimo bendrovė "LTG Cargo" pradeda plėtrą į Vakarus. Apie tai pranešė LTG spaudos tarnyba.

Bendrovė įsteigė antrinę įmonę "LTG Cargo Polska", kuri plėtos krovinių vežimo geležinkeliais veiklą Lenkijoje. Tikimasi, kad tai padidins krovinių vežimo geležinkeliu patrauklumą, sustiprins logistikos tiekimo grandines ir pagerins didelių krovinių mobilumą tarp Lietuvos ir Lenkijos.

Tai taip pat leis diversifikuoti "LTG Cargo" veiklos rizikas, didinti krovinių srautą ir pasiekti strategijoje užsibrėžtą tikslą — 65–70 mln. tonų krovinių per metus.

"Per pastaruosius metus įvykdyti pokyčiai sustiprino ir paruošė mus naujam veiklos etapui. Ir, nors geležinkelių krovinių vežimo verslai visoje Europoje išgyvena sukrėtimą, esamą laikotarpį vertiname kaip atvirą galimybių langą aktyviai plėtrai. Tai leis mums dar labiau diversifikuoti savo krovinių srautą, mažinti priklausomybę nuo tradicinių krovinių rūšių, kurių paklausa per artimiausią dešimtmetį pamažu trauksis. Be abejo, ilguoju laikotarpiu tikslas tapti tarptautiniu krovinių vežėju, siūlančiu greitą, patikimą ir konkurencingą krovinių judėjimą, o svarbiausia – drąsius sprendimus klientams", — sakė "LTG Cargo" generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

"LTG Cargo Polska" artimiausiu metu sieks strateginės partnerystės su Lenkijos rinkos vežėjais vystant krovinių maršrutus tarp Lenkijos ir Lietuvos. Šiuo metu vyksta "LTG Cargo" ir didžiausios krovinių gabenimo geležinkeliais įmonių Lenkijoje "PKP Cargo"  derybos dėl bendros įmonės steigimo. Planuojama, jog bendra įmonė užsiims intermodaliniais krovinių pervežimais tarp Lietuvos ir Lenkijos.

LTG duomenimis, bendrovė veiklą Lenkijoje planuoja pradėti reguliariu krovinių pervežimo reisu tarp Mockavos iki Balstogės.

Dar šia tema
Parduota daugiau nei tūkstantis bilietų į traukinius, vykstančius į Kaliningradą
"Rusijos geležinkeliai" atnaujino reisus į Kaliningradą po beveik trijų mėnesių pertraukos
Lietuvoje pradės kursuoti "Pajūrio ekspresas" į populiariausius šalies kurortus
Klaipėdos uostas, archyvinė nuotrauka

Susisiekimo ministerija: stiprinamas aplinkosaugos prevencinių priemonių koordinavimas

(atnaujinta 11:25 2020.07.08)
Pranešama, kad taryboje taip pat pateikti siūlymai, kaip būtų galima pagerinti valstybei reikšmingų projektų vystymo uoste sąlygas

VILNIUS, liepos 8 — Sputnik. Klaipėdoje vykusiame Klaipėdos jūrų uosto plėtojimo tarybos posėdyje buvo nutarta sutelkti ir stiprinti aplinkos apsaugos ir taršos prevencinių priemonių koordinavimą, praneša Susisiekimo ministerija.

Pranešama, kad taryboje taip pat pateikti siūlymai, kaip būtų galima pagerinti valstybei reikšmingų projektų vystymo uoste sąlygas.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo taryba, kuriai pirmininkavo susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius, svarstė galimybes išplėsti vykdomą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto aplinkos monitoringą ir sustiprinti jo koordinavimą tarp įvairių institucijų bei uoste veiklą vykdančių kompanijų.

"Aplinkosauga yra vienas jautriausių klausimų, tad jam turi būti skiriamas ypatingas dėmesys. Šiandien pavyko suburti prie vieno stalo visas atsakingas institucijas — aplinkosaugos, Klaipėdos miesto savivaldybės, Uosto direkcijos vadovus, uosto įmones ir kitas institucijas ir sutarti dėl tolimesnio bendradarbiavimo. Džiaugiamės Aplinkosaugos apsaugos agentūros pristatytu pasiūlymu, kuris apima aplinkosaugos prevencinių priemonių koordinavimą visame Klaipėdos mieste", — sakė jis.

Pabrėžiama, kad taryba nutarė pavesti Aplinkos apsaugos agentūrai, Klaipėdos miesto savivaldybei ir Uosto direkcijai pateikti konkrečius pasiūlymus dėl aplinkos būklės pagerinimo.

"Mūsų, kaip Uosto direkcijos, siekis yra sutelkti įvairias institucijas, verslą konstruktyviam bendradarbiavimui sprendžiant aktualius aplinkos apsaugos klausimus ir plėtojant uostą "žaliuoju kursu". Uosto direkcija taip pat yra atvira visuomenei ir pasirengusi dialogui su gyventojų bendruomenėmis", — teigė VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Plėtojimo taryboje taip pat pasiūlyti sprendimai pasirengti vėjo energetikos plėtrai jūroje.

Pažymima, kad uosto plėtojimo taryba apsvarstė galimybes plėtoti uosto infrastruktūrą laivų statybos ir remonto veikloms, generuojančioms reikšmingą socioekonominę grąžą valstybei ir Klaipėdos regionui.

Tegai:
Klaipėdos jūrų uostas, Susisiekimo ministerija
Dar šia tema
EK gerina šių metų Lietuvos ekonomikos prognozę
Laivas "Fortūna", galintis užbaigti "Nord Stream-2", išplaukė iš Mukrano