Lazeris, archyvinė nuotrauka

Kiniją domina ne tik lietuviškas pienas, bet ir lazeriai

36
(atnaujinta 09:14 2019.06.10)
Kol kas Kinija, kaip eksporto rinka, labiausiai domisi Lietuvos maisto produktų gamintojai, tačiau Kinija galėtų tapti viena pagrindinių technologijų eksporto rinkų šalies įmonėms

VILNIUS, birželio 10 — Sputnik. Kinija tapo svarbiausia Lietuvos prekybos partnere Azijoje, tačiau ekonominio bendradarbiavimo su šia valstybe potencialas galėtų plėtotis dar sparčiau, rašoma Ekonomikos ir inovacijų ministerijos pranešime.

Kol kas Kinija, kaip eksporto rinka, labiausiai domisi Lietuvos maisto produktų gamintojai, tačiau Kinija galėtų tapti viena pagrindinių technologijų eksporto rinkų šalies įmonėms, sako Ningbo mieste vykstančioje Kinijos bei Centrinės ir Rytų Europos šalių investicijų ir prekybos parodoje dalyvaujantis ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius.

Kinijos bei Centrinės ir Rytų Europos šalių investicijų ir prekybos parodoje didelis dėmesys skiriamas Lietuvos pramonės produkcijos pristatymui Kinijos rinkai. Vienas iš prioritetinių sektorių, sudarantis beveik 7 proc. bendro Lietuvos eksporto į Kiniją — aukštosios technologijos. Šiuo metu trys Lietuvos lazerių gamintojai ("Šviesos konversija", "Ekspla" ir "Altechna") yra įsteigę savo atstovybes Kinijoje ir prekiauja savo produktais.

2018 metais Kinijos investicijos Lietuvoje sudarė 9,52 mln. eurų. Lietuvos tiesioginės investicijos Kinijoje siekė 44,51 mln. eurų.

36
Tegai:
eksportas, maisto produktai, Lietuva, Kinija
Dar šia tema
Kinija pasirengusi priimti lietuvišką jautieną ir grūdų produktus
Kinija svarbi Europai. O Lietuvai?