kompiuteris, archyvinė nuotrauka

Kinijos elektroninės prekybos platformoje atsiras Lietuvos produktų

27
(atnaujinta 19:20 2019.06.10)
Pasak Virginijaus Sinkevičiaus, per ateinančius kelerius metus daugiau kaip ketvirtadalį visos Kinijoje parduodamos produkcijos nupirks elektroninių parduotuvių klientai

VILNIUS, birželio 10 — Sputnik. Lietuvos gamintojai galės pardavinėti produkciją Kinijos rinkoje vienoje didžiausių Kinijos tarptautinės elektroninės prekybos platformų "Kaola.com", praneša Ekonomikos ir inovacijų ministerijos spaudos tarnyba.

Atitinkamą ketinimų protokolą vizito Kinijoje metu pasirašė Ekonomikos ir inovacijų ministro Virginijus Sinkevičius.

Pasak Sinkevičiaus, pastaruosius metus ministerija kartu su agentūra "Versli Lietuva" ieškojo galimybių atidaryti Lietuvos paviljoną vienoje iš didžiausių Kinijos elektroninės prekybos platformų bei partnerio šiam projektui.

"Prognozuojama, kad per ateinančius kelerius metus daugiau kaip ketvirtadalį visos Kinijoje parduodamos produkcijos nupirks elektroninių parduotuvių klientai. Todėl norintis įsitvirtinti šioje rinkoje Lietuvos verslas privalo įžengti į Kinijos elektroninės prekybos erdvę", — teigia ministras.

Ministerija pabrėžė, kad Kinija yra viena iš 10 prioritetinių Lietuvos eksporto rinkų, todėl prekyba šioje valstybėje ypač svarbi Lietuvos verslui.

Tarpvalstybiniai elektroninės prekybos pirkimai sudaro 48 proc. visų Kinijos elektroninės prekybos pirkimų. Prognozuojama, kad kiekvienas Kinijos skaitmeninis pirkėjas šiais metais išleis vidutiniškai 420 eurų, o bendras tarpvalstybinių elektroninės prekybos pirkėjų skaičius Kinijoje pasieks 740 mln. ribą.

"Kaola.com" — daugiau kaip 30 mln. registruotų vartotojų turinti elektroninės prekybos platforma, padedanti parduoti užsienio šalių produkciją Kinijoje. 2018 m. pirmojo ketvirčio duomenimis, "Kaola.com" užėmė 26 proc. Kinijos elektroninės prekybos platformų rinkos.

Anksčiau Virginijus Sinkevičius pareiškė, kad Kinija tapo svarbiausia Lietuvos prekybos partnere Azijoje. Pasak jo, kol kas Kinija, kaip eksporto rinka, labiausiai domisi Lietuvos maisto produktų gamintojai, tačiau ji galėtų tapti viena pagrindinių technologijų eksporto rinkų šalies įmonėms.

Pernai Kinijos investicijos Lietuvoje sudarė 9,52 mln. eurų. Lietuvos tiesioginės investicijos Kinijoje siekė 44,51 mln. eurų.

27
Tegai:
Virginijus Sinkevičius, prekyba, produktai, Lietuva, Kinija
Dar šia tema
Kinija pasirengusi priimti lietuvišką jautieną ir grūdų produktus
"Сopy paste" politika: kodėl Kinija tapo "grėsme" Lietuvai tik dabar
Ekspertas: juokinga girdėti, kad Kinija gali "šnipinėti" Baltijos šalyse
Kinija savo rinkoje norėtų matyti daugiau lietuviškos produkcijos