Gitanas Nausėda, archyvinė nuotrauka

Nausėdos reklamos užsakymai viršija gautų aukų sumą, teigiama Seime

34
(atnaujinta 14:58 2019.05.24)
Pranešama, kad Gitanas Nausėda, besibaigiant antrajam rinkimų turui, yra surinkęs apie 260 tūkst. eurų ir beveik visus pinigus išleido vien žiniasklaidos priemonėms pirmojo rinkimų turo metu

VILNIUS, gegužės 24 — Sputnik. Kandidato į prezidentus Gitano Nausėdos reklamos užsakymai viršija gautų aukų sumą, rodo Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) ataskaita apie kandidatų politinės reklamos apimtis, praneša Seimo spaudos tarnyba.

Įvertinant tai, kad kandidatas šiuo metu, besibaigiant antrajam rinkimų turui, yra surinkęs apie 260 tūkst. eurų, pagal VRK duomenis, beveik visus pinigus jau buvo išleidęs pirmojo rinkimų turo metu.

Seimo narys Justas Džiugelis pareiškė, kad Nausėda klaidina visuomenę teigdamas, jog po rinkimų liks tik minimalūs įsiskolinimai už politinės reklamos gamybą ir sklaidą.

"Matome, kad beveik visos aukos jau iki antrojo turo buvo išleistos vien tik žiniasklaidos priemonėms, o kur dar biuro nuoma, transporto išlaidos, atsiskaitymai už įvairias kitas paslaugas bei lėšos antrojo turo metu kandidato vykdomai intensyviai rinkiminei kampanijai finansuoti. Po tokių VRK duomenų, prielaidos, kad kažkas turės dengti galimai netgi kelių šimtų tūkstančių eurų kandidato įsiskolinimus, dar labiau sustiprėja", — sakė Seimo narys Džiugelis.

Anksčiau Džiugelis kreipėsi į VRK, prašydamas pateikti ir viešai paskelbti duomenys, atskleidžiantys, kiek kandidatai surinko ir išleido lėšų rinkimų kampanijai bei kokios reklamos naudojo.

Pagal VRK pateiktą Viešosios informacijos rengėjo ar skleidėjo deklaraciją, žiniasklaidai Nausėda

VKK internetiniame puslapyje skelbiami duomenys rodo, kad Nausėdos rinkimų sąskaitoje surinka daugiau nei 217 tūkst. eurų aukų, dar apie 17 tūkst. jų įnešė pats kandidatas. Viešosios informacijos rengėjo ar skleidėjo deklaracijoje nurodoma, kad žiniasklaidos priemonėms buvo išleista 251,2 tūkst. eurų.

Tuo metu Ingridos Šimonytės rinkimų sąskaitoje — daugiau nei 541 tūkst. eurų. Didžiąją dalį jų — 330 tūkst. eurų — kandidatei paaukojo konservatorių partija. Žiniasklaidos priemonėms Šimonytė išleido 294,5 tūkst. eurų.

Pirmajame rinkimų ture Šimonytė surinko 31,31 proc. rinkėjų balsų ir buvo pirmoji. Antras liko Nausėda, surinkęs 30,94 proc. Abu jie susitinka antrajame rinkimų ture, kuris vyks gegužės 26 dieną.

34
Tegai:
Seimas, rinkimai, Gitanas Nausėda
Temos:
Lietuvos prezidento rinkimai 2019 (185)
Dar šia tema
Antrojo turo poezija ir Europos Parlamento rinkimų proza