Krymo tilto geležinkelis, archyvinė nuotrauka

Rangovas papasakojo apie geležinkelio per Kerčės sąsiaurį stabilumą

118
(atnaujinta 17:43 2018.08.10)
Projektuotojai pritaikė Krymo tilto geležinkelį devynių balų žemės drebėjimui

VILNIUS, rugpjūčio 10 — Sputnik. Geležinkelis per Kerčės sąsiaurį bus be bėgių sandūros ir galės atlaikyti devynių balų žemės drebėjimą, interviu RT TV sakė Leonidas Ryženkinas, bendrovės infrastruktūros projektų generalinio direktoriaus pavaduotojas — generalinis Krymo tilto statybos rangovas.

"Krymo tiltas statomas ir veikia, atsižvelgiant į regiono seisminius bruožus. Pasak mokslininkų, kartą per penkis tūkstančius metų Kerčės sąsiauryje gali atsirasti iki devynių balų žemės drebėjimas. Tikimybė, kad tai įvyks, yra nedidelė, tačiau projektuotojai atsižvelgė į šį dalyką", — teigė Ryženkinas.

Geležinkelis skirtas keleiviniams traukiniams, kurių svoris yra iki 7,1 tūkst. tonų, o greitis — iki 120 kilometrų per valandą, ir iki 80 kilometrų per valandą krovininiams traukiniams, temperatūra svyruoja nuo —27 iki +57 laipsnių. Pralaidumas — iki 47 traukinių porų per dieną.

Geležinkelis per Kerčės sąsiaurį pradėtas statyti kartu su keliu, 2016 metų vasario mėnesį, tačiau bus parengtas vėliau — 2019 metais.

Tiltas į Krymą iš Krasnodaro krašto yra ilgiausias Rusijoje, jo ilgis yra 19 kilometrų. Automobilių eismo pradžia buvo planuota gruodžio mėnesį, tačiau darbas buvo baigtas anksčiau laiko. Gegužės 15 dieną Vladimiras Putinas atidarė automobilio tilto dalį, kitą dieną pradėtas eismas.

118
Tegai:
Krymo tiltas, Krymas, Rusija
Temos:
Rusijos tiltas į Krymą (32)
Dar šia tema
ES ketina išplėsti sankcijų sąrašus dėl Krymo tilto
Ant Krymo tilto nutiesti pirmieji bėgiai
Krymo totoriai pasirengę pranešti JT apie žmogaus teisių laikymąsi