MIA Rossija segodnia vyriausioji redaktorė Margarita Simonian, archyvinė nuotrauka.

Simonian apie "Sputnik" žurnalistų sąrašo paskelbimą "The Times": su 1933 metais!

76
(atnaujinta 11:55 2018.12.24)
Britų laikraštis apkaltino aštuonis britų agentūros "Sputnik" darbuotojus "informacinio karo" paskelbimu prieš Londoną ir paskelbė jų nuotraukas su nurodytomis pareigomis

VILNIUS, gruodžio 24 — Sputnik. Naujienų agentūros "Sputnik" ir TV kanalo "RT" vyriausioji redaktorė Margarita Simonian, atsakydama į Rusijos žurnalistų sąrašo "Times" paskelbimą, pasveikino Jungtinę Karalystę "su artėjančiais 1933 metais", praneša RIA Novosti.

Britų laikraštis apkaltino aštuonis britų agentūros "Sputnik" darbuotojus "informacinio karo" paskelbimu prieš Londoną ir paskelbė jų nuotraukas su nurodytomis pareigomis. Be to, straipsnyje raginama vyriausybę atimti agentūros žurnalistų aktyvus.

""The Times" skelbia britų žurnalistų nuotraukų sąrašą, pavadintą "Kremliaus marionetės". Laimingų artėjančių 1933-iųjų metų, britų kolegos!", — rašė Simonian savo kanale "Telegram".

1933 metais Adolfas Hitleris atėjo į valdžią Vokietijoje. Tais pačiais metais jis paskelbė dekretą "Dėl Vokietijos liaudies apsaugos", kuris suteikė teisę vyriausybei kontroliuoti politinius įvykius ir spaudą, o kampanija pradėjo ieškoti priešų šalyje.

Asmens duomenų skelbimas

Skelbti žurnalistų, kurie tariamai kelia grėsmę valstybei, sąrašus, pradėjo Ukrainos svetainė "Taikdarys", kuris viešai skelbia Ukrainos, Rusijos ir Vakarų žiniasklaidos darbuotojų duomenis, įskaitant jų adresus.
"Taikdario" veiksmai smerkiami tiek Maskvoje, tiek užsienyje.

Gruodžio pradžioje, po ESBO ministrų tarybos susitikimo Milane, buvo priimtas dokumentas dėl žurnalistų saugos. Rusijos užsienio reikalų ministerijos atstovė Marija Zacharova pabrėžė, kad šis sprendimas atspindi susirūpinimą dėl savavališko ar neteisėto kišimosi į žurnalistų privatumą, o tai gali sukelti grėsmę jų saugumui.

Antirusiški Londono projektai

Pasak "The Times", Didžiojoje Britanijoje kyla įtarimų, kad "Kremlius finansavo kibernetinę ataką Valstybės valdymo institute, sukurtą kovoti su informacijos srautu iš Rusijos. Institutą finansuoja Jungtinės Karalystės užsienio reikalų ministerija, nuo 2017 metų jo veiklai paremti skirta daugiau kaip 2,2 mln. svarų".

Praėjusį penktadienį internete pasirodė IFS ataskaita, pagal kurią instituto narys parengė aštuonis skundus RT Britanijos žiniasklaidos tarnybai "Ofcom".

Vienas iš IFS projektų yra "Integrity Initiative": lapkričio mėnesį kompiuteriniai įsilaužėliai "Anonymous" paskelbė duomenis, kuriais remiantis aišku, kad Londonas naudojo šį projektą kišimuisi į Europos šalių vidaus reikalus ir rengė informacinį karą prieš Maskvą.

Akivaizdžiausias pavyzdys yra "Moncloa" operacija: Britanija nusprendė užkirsti kelią Pedro Baños paskyrimui į Ispanijos vidaus saugumo departamento direktoriaus pareigas. Iš įsilaužėlių gautų dokumentų matyti, kad Ispanijos organizacijos grupė vykdė kampaniją vietos žiniasklaidoje, kad pristatytų Baños kaip Rusijos rėmėją.

76
Tegai:
Londonas, informacinis karas, Sputnik
Temos:
Vakarų kampanija prieš Sputnik ir RT (36)
Dar šia tema
Informuoti negalima propaguoti
Baltijos Slibinas Goryničius: kodėl Baltijos šalys mėgsta mitą apie "RF grėsmę"
Zacharova papasakojo apie Britanijos URM "naują melo porciją"
Sputnik ir RT draudimai: Vakarai ieško geležinės uždangos