Televizoriaus pultelis, archyvinė nuotrauka

Lietuva apribojo Rusijos TV kanalo "TVCI" transliaciją

125
(atnaujinta 10:04 2017.08.22)
Nuo šiandienos įsigaliojo balandžio pradžioje priimtas sprendimas dėl Rusijos televizijos kanalo "TVCI" laikinojo apribojimo Lietuvoje

VILNIUS, balandžio 13 — Sputnik. Nuo 2017 metų balandžio 13 dienos įsigaliojo Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) šių metų balandžio 5 dienos priimtas sprendimas "Dėl televizijos programos "TVCI" laisvo priėmimo laikino sustabdymo", praneša LRTK spaudos tarnyba.

Ribojimo laikotarpis — 1 mėnuo. Sprendimas įsigaliojo jį sankcionavus Vilniaus apygardos administraciniam teismui ir paskelbus LRTK svetainėje.

Tokį sprendimą LRTK priėmė nustačiusi, kad televizijos programos "TVCI" 2017 metų sausio 27 dieną transliuotoje laidoje "Įvykių centre su Ana Prochorova" paskelbta informacija pažeidė Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo 19 straipsnio nuostatas, draudžiančias platinti dezinformaciją bei kurstyti neapykantą.

2016 metų lapkritį komisija jau buvo nutraukusi trims mėnesiams Rusijos televizijos kanalo "RTR Planeta" transliaciją.

Be to, Komisijos sprendimu "Pirmais Baltijas Kanals" neleidžiama vartoti Lietuvos vardo prekių ženkluose, naudojamuose televizijos programoje "Lietuvos laikas" ir rusų kalba transliuojamoje programoje "Litovskoje vremia".

2017 sausio mėnesį buvo pranešta, kad Baltic News Service nutraukia sutartį su Sputnik Lietuva. Kovo mėnesį Naujienų agentūros LETA ir BNS vienašališkai nutraukė sutartis su Sputnik Latvija ir Sputnik Estija redakcijomis.

Rusijos užsienio reikalų ministerija apkaltino Baltijos šalių valdžią turint sukoordinuotą liniją dėl Rusijos žiniasklaidos. Anot Rusijos diplomatų, Baltijos šalių puolimas  "ryškiai rodo, ko iš tikrųjų vertas Rygos, Talino ir Vilniaus demokratijos ir žodžio laisvės principų laikymasis".

125
Tegai:
TVCI, televizija, televizijos laida, žiniasklaida, Lietuvos radijo ir televizijos komisija, Lietuva
Dar šia tema
Komisija tiria rusiškos produkcijos mastą Lietuvos televizijoje
Televizijos kanalas "RT" transliuojamas Jungtinių Tautų Organizacijoje