Dronas, archyvinė nuotrauka

Jokių dronų: Lietuvoje jiems draudžiama skraidyti virš pataisos namų

89
Bepiločių skraidyklių ryšio blokavimo įranga ir jos diegimas dviejuose pataisios namuose kainavo daugiau kaip 47 tūkstančius eurų

VILNIUS, liepos 21 — Sputnik. Alytaus ir Kybartų pataisos namuose paleista radijo ryšio trukdymo įranga, skirta dronų valdymui blokuoti, praneša Kalėjimų departamentas.

Tikimasi, kad ši priemonė apsunkins mobiliųjų įrenginių, narkotinių ar psichotropinių medžiagų bei kitų draudžiamų turėti daiktų perdavimą nuteistiesiems.

Bepiločių skraidyklių ryšio blokavimo įranga ir jos diegimas Alytaus pataisos namuose kainavo 22,5 tūkstančio eurų, Kybartų pataisos namuose — 25 tūkstančius eurų.

Kaip sakoma pranešime, draudžiamų nuteistiesiems turėti daiktų perdavimas į laisvės atėmimo vietų įstaigas nuolat neramina ten dirbančius pareigūnus. Nuolatinės kratos, draudžiamų daiktų permetimų, peršovimų perėmimas, įeinančių į įstaigą ir išeinančių iš jos asmenų bei giminių patikra ir kitos prevencinės priemonės nėra pakankamai efektyvios dėl šiuo metu įkalinimo įstaigose esančių bendrabučio tipo patalpų.

Šių metų birželį dronų ryšio blokavimo įranga buvo įdiegta ir jau sėkmingai veikia Marijampolės pataisos namuose. Ateityje planuojama panašią įrangą diegti ir kitose kalinimo įstaigose.

89
Tegai:
pataisos namai, draudimas, dronas, Lietuva
Dar šia tema
Baudos už dronų naudojimo taisyklių pažeidimus sieks 500 eurų
Šią savaitę Katedros aikštėje vyks dronų lenktynės
Seimas: už dronų naudojimo taisyklių pažeidimus skirti baudas iki 500 eurų
Lietuvos danguje pasirodė dronas iš Karaliaučiaus
Lenkijos gynybos ministras: rusų dronai įskrenda iš Kaliningrado pusės
Eilė Beniakonyse (Šalčininkuose), lapkričio 25 d.

Baltarusijos į Lietuvą negali įvažiuoti beveik tūkstantis vilkikų

(atnaujinta 09:39 2020.11.25)
Tokia situacija stebima jau antrą savaitę. Taip pat eilės susidarė Latvijos ir Lenkijos kryptimis, tačiau automobilių srautas ten mažesnis

VILNIUS, lapkričio 25 — Sputnik. Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje susikaupė didelės sunkvežimių eilės, tai patvirtina Baltarusijos valstybės sienos komiteto duomenys.

Tokia situacija stebima jau antrą savaitę. Tuo tarpu automobilių skaičius svyruoja apie tūkstantį.

8:00 valandos duomenimis, į Lietuvą negali patekti daugiau kaip 990 sunkiasvorių sunkvežimių.

Didžiausios eilės susidarė "Kamenny Log" (Medininkų) patikros punkte, kuriame stovi daugiau nei 230 vilkikų. Beniakonyse (Šalčininkuose) eilėje laukia daugiau nei 210 krovininių automobilių, o Privalkoje (Raigarde) — daugiau nei 170. Patikros punkte "Kotlovka" ("Lavoriškės") išvykimo laukia daugiau nei 380 krovininių automobilių.

Iš Latvijos į Baltarusiją negali įvažiuoti daugiau nei 460 krovininių automobilių, o į Lenkiją — daugiau nei 110. Ukrainos kryptimi eilių nėra.

Baltarusijos ir Lietuvos pasienyje periodiškai kaupiasi vilkikų eilės, dažniausiai savaitgaliais ir švenčių dienomis. Paprastai į respubliką negali patekti šimtai krovininių automobilių, jiems tenka laukti labai ilgai. Panaši situacija pastebima ir link Latvijos bei Lenkijos iš Baltarusijos, tačiau eilių yra mažiau.

Tegai:
pasienis, Lietuva, Baltarusija
Dar šia tema
Pasieniečiai po tiltu aptiko beveik 2 tūkst. kontrabandinių cigarečių
Pasieniečiai Nemune aptiko vaistus ir tuščias jų pakuotes
Pasieniečiai sulaikė automobilį ir du krovinius nelegalių cigarečių
Pasieniečiai sulaikė kontrabandines cigaretes nešusius kontrabandininkus
Karantinas Vilniuje

Lietuvoje griežčiausi apribojimai dėl koronaviruso tarp Baltijos šalių

(atnaujinta 08:48 2020.11.25)
Lietuvoje vyriausybės taikomų priemonių griežtumo matas yra didesnis nei 54. Tuo tarpu Estijoje jis yra daugiau nei du kartus mažesnis

VILNIUS, lapkričio 25 — Sputnik. Lietuvoje yra griežčiausi kovos su koronavirusu apribojimai tarp Baltijos šalių. Tai rodo interaktyvaus žemėlapio, kurį sukūrė Oksfordo universiteto mokslininkai, duomenys.

Lietuvoje apribojimų griežtumo lygis yra 54,17.

Apskaičiuodami mokslininkai atsižvelgė į socialinei, medicinos ir ekonominei sritims taikomų apribojimų griežtumą.

Pavyzdžiui, šalyje įvestas karantinas, kai kurios mokyklos nedirba, vieši renginiai atšaukiami ir rekomenduojama likti namuose. Taip pat yra keletas kitų apribojimų.

Tuo tarpu Latvijoje apribojimų griežtumo lygis yra 38,89, o Estijoje — 25,93. Lenkijoje šis skaičius siekia 71,3.

Rusijos apskaičiuotas indeksas yra 44,91, Kinijos - 81,94, JAV - 66,2.

Karantinas Lietuvoje galioja nuo lapkričio 7 dienos, valdžia ketina pratęsti režimą bent iki gruodžio vidurio. Naujausiais duomenimis, šalyje nustatyta daugiau nei 49,3 tūkstančio infekcijos atvejų, mirė daugiau nei 400 pacientų.

Kovo 11 dieną Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė naujos koronavirusinės infekcijos COVID-19 protrūkį pandemija. Naujausiais PSO duomenimis, pasaulyje nustatyta daugiau kaip 59,2 milijono infekcijos atvejų, daugiau nei 1,4 milijono žmonių mirė.

Karantino apribojimai Lietuvoje
© Sputnik
Karantino apribojimai Lietuvoje
Tegai:
apribojimas, karantinas, Lietuva
Temos:
Saugokime save ir kitus šį rudenį: koronavirusas Lietuvoje ir pasaulyje
Dar šia tema
Specialistai pataria, kaip ugdyti darželinukus namuose karantino metu
Karantinas gali būti pratęstas dar trims savaitėms
Vilniuje karantino metu senjorams bus pristatytas maistas į namus
Klaipėdos uostas, archyvinė nuotrauka

Uosto laivybos kanalo gilinimui ES skyrė 17,3 mln. eurų

Ateinančiais metais į Klaipėdos uosto plėtrą planuojama investuoti 483 mln. eurų, iš jų dalis bus finansuojama iš ES struktūrinių fondų lėšų

VILNIUS, lapkričio 25 — Sputnik. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija su Centrine projektų valdymo agentūra pasirašė sutartį dėl ES finansavimo skyrimo laivybos kanalo gilinimui iki 15 metrų. Projektui ES skyrė 17,3 mln. eurų, praneša spaudos tarnyba.

Nuo šiaurinės uosto dalies iki Malkų įlankos padidinus laivybos kanalo gylį bei leistiną laivų grimzlę iki 13,8 m, į uostą atvykstantys laivai galės būti pilniau pakrauti, tai sumažins laivybos intensyvumą – trumpės krovinių gabenimo laikas, mažės oro tarša, bus užtikrinamas dar didesnis laivybos saugumas.

Kaip pažymėjo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas, pasaulinės tendencijos logistikoje lemia tai, kad laivybos verslo efektyvumą siekiama užtikrinti didesniais laivais.

"Tokių laivų vis daugiau sulaukiama ir Klaipėdos uoste. Išanalizavus pastarųjų metų statistiką, į Klaipėdą atplaukiančių laivų talpa per paskutinius 6 metus padidėjo 26,6 proc. Norėdami sėkmingai prisitaikyti prie globalių rinkos pokyčių, privalome žiūrėti toliaregiškai ir sistemingai investuoti į infrastruktūros gerinimą", – teigė Latakas.

Gilinimo darbai turėtų startuoti kitų metų pradžioje. Uostas iki 15 metrų gylio turėtų būti pagilintas iki 2022 metų pavasario. 

2021–2024 metais į Klaipėdos uosto plėtrą planuojama investuoti 483 mln. eurų, iš jų dalis bus finansuojama iš ES struktūrinių fondų lėšų. Daugiausiai lėšų ketina skirti uosto krantinių statybos ir rekonstrukcijos projektams bei akvatorijos ir krantinių gilinimo darbams.

Tegai:
Klaipėdos uostas, uostas
Dar šia tema
Klaipėdos uostas susiduria su grėsmėmis dėl Baltarusijos
Šūvis į koją: dėl spaudimo Minskui Lietuva gali sužlugdyti Klaipėdos uostą
Klaipėdos uostas pirmauja tarp Baltijos šalių uostų
Ekspertė: Lietuvą galės "išmokyti" tik krovinių iš Baltarusijos praradimas
Klaipėdos uostas priėmė amonio nitrato trąšų krovinį