„Lietuvos geležinkeliai, archyvinė nuotrauka

Kitais metais keliautojai galės važiuoti Kauno į Varšuvą traukiniu

110
(atnaujinta 12:34 2017.10.31)
Kauną ir Varšuvą skiria daugiau kaip 400 kilometrų, šį atstumą traukiniu bus galima įveikti per 6,5 valandos, autobusu per beveik 7 valandas, automobiliu – per šiek tiek daugiau nei 6 valandas

VILNIUS, spalio 31 — Sputnik. "Lietuvos geležinkeliai" su Lenkijos geležinkelių bendrove PKP iki kitų metų pradžios planuoja pasiūlyti keleiviams naują traukinių maršrutą iš Kauno į Varšuvą, praneša bendrovės spaudos tarnyba.

Lenkiją ir Lietuvą šiuo metu jungia „Rail Baltica" europinė vėžė, kuria penkiskart per savaitę kursuoja traukinys Kaunas-Balstogė. Pakoregavus traukinių tvarkaraštį, keleiviams Balstogėje būtų sudaryta galimybė patogiai persėsti į traukinį, vykstantį tiesiai į Varšuvą. Planuojama, kad bendras tokios kelionės traukiniu laikas neviršytų 6,5 valandų.

Kauną ir Varšuvą skiria daugiau kaip 400 kilometrų. Šį atstumą autobusu keleiviai paprastai įveikia per beveik 7 valandas, automobiliu — per šiek tiek daugiau nei 6 valandas.

Sprendimo iš Lenkijos geležinkelių bendrovės PKP S.A. tikimasi sulaukti iki šių metų pabaigos. Viena svarbiausių šio pasiūlymo sąlygų — prioriteto suteikimas keleiviniams traukiniams prieš prekinius traukinius. Išpildžius šią sąlygą Balstogę iš Kauno būtų galima pasiekti maždaug valanda greičiau nei šiuo metu.

Artimiausiu metu traukiniai pradės kursuoti ir kitą kaimyninę valstybę. Antras didžiausias Latvijos miestas — Daugpilis taps dar viena tarptautinio maršruto stotimi, į kurią važiuos "Lietuvos geležinkelių" traukiniai.

Praėjusią savaitę "Lietuvos geležinkeliai" sėkmingai įvykdė bandomuosius važiavimus į Daugpilį. Planuojama, kad reguliarus maršrutas Vilnius-Daugpilis oficialiai bus atidarytas gruodžio mėnesio pradžioje.

Iki šiol traukiniai kursuodavo iki pasienyje esančio Turmanto miestelio. Jį ir Daugpilį skiria apie 30 kilometrų.

110
Tegai:
Lietuvos geležinkeliai, Varšuva, Kaunas
Temos:
Kaunas — antroji Lietuvos sostinė (247)
Dar šia tema
"Lietuvos geležinkelių" pertvarka: išlaidos per 3 metus sumažės 12 mln eurų
"Lietuvos geležinkeliai" apskųs Europos Komisijos sprendimą dėl baudos
"Lietuvos geležinkeliai" gavo beveik 28 mln eurų baudą
Lietuvos geležinkelių pastatas, archyvinė nuotrauka

"Lietuvos geležinkeliai" išsikrausto istorinio pastato Vilniuje

(atnaujinta 14:54 2020.07.10)
Ilgus metus LTG simboliu buvęs pastatas Mindaugo gatvėje bus perduotas Lietuvos visuomenei. Skaičiuojama, kad bendrovei tai leis sutaupyti daugiau nei 700 tūkst. eurų per metus

VILNIUS, liepos 10 — Sputnik. "Lietuvos geležinkeliai" (LTG) paliks istorinį pastatą Vilniuje ir perduos jį valstybei. Apie tai pranešama įmonės Facebook paskyroje.

"Bendrovės pagrindiniame administraciniame pastate dirbantys žmonės iki metų pabaigos persikels į Vilniaus stoties teritorijoje esančius įvairius pastatus, o ilgus metus bendrovės simboliu buvęs pastatas Mindaugo g. 12 bus perduotas Lietuvos visuomenei", — skelbiama pranešime.

Kaip pažymi LTG, šiuolaikiškos bendrovės poreikiams pastatas Mindaugo gatvėje jau nėra tinkamas, tačiau Vilniaus panoramą puošiantys "rūmai" galėtų puikiai tarnauti kaip viešbutis ar kitas visuomenei atviras objektas.

Tuo tarpu bendrovės administracija persikelia į Vilnius Connect teritoriją Geležinkelio gatvėje.

Вид на здание Литовские железные дороги в Вильнюс
"Lietuvos geležinkelių" pastatas Mindaugo g. 12

"Per pusmetį išsikelsime iš pastato, dauguma įsikurs arčiau geležinkelio — ir tiesiogine, ir juridine prasme. Įmonių buveinės bus įregistruotos Geležinkelio gatvėje esančiuose LTG pastatuose. Aplink geležinkelio stotį įsikurs ir didžioji dalis Mindaugo g. dirbusių darbuotojų. Jau dabar šalia stoties turime įrengę 40 mobiliųjų darbo vietų — bet kuris LTG darbuotojas pasirinktą dieną gali rezervuotis darbo vietą ir ten dirbti", — savo Facebook paskyroje praneša bendrovės Komunikacijos direktorius Mantas Dubauskas. 

Skaičiuojama, kad išsikėlus iš Mindaugo gatvės, bendrovė gali sutaupyti daugiau kaip 700 tūkst. eurų per metus.

Pastatą Mindaugo gatvėje suprojektavo rusų ir lenkų architektas Tadeušas Marija Rostvorovskis. XX amžiuje jis priklausė Polesės geležinkelio direkcijai. 

Saulius Skvernelis, archyvinė nuotrauka

Liepos pabaigoje Skvernelis išeina trijų savaičių atostogų

(atnaujinta 14:51 2020.07.10)
Be to, ministras pirmininkas pasiima dar dvi papildomas poilsio dienas: praėjusį kartą Skverneliui teko grįžti iš atostogų, nes prasidėjo COVID-19 pandemija

VILNIUS, liepos 10 — Sputnik. Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis liepos pabaigoje išeis trijų savaičių atostogų.

Atitinkamą dekretą šiandien, liepos 10 dieną, pasirašė prezidentas Gitanas Nausėda. Dekreto kopija paviešinta Prezidentūros tinklalapyje.

Prezidento dekrete nurodoma, kad Skvernelis atostogaus nuo liepos 20 iki rugpjūčio 7 dienos. Liepos 17 dieną, penktadienį prieš atostogas, ministrui pirmininkui taip pat suteikiama papildoma poilsio diena.

Dar vieną poilsio dieną Skvernelis yra suplanavęs rugpjūčio 28 dieną.

Per atostogas premjerą liepos 17-ąją ir liepos 20–26 dienomis pavaduos finansų ministras Vilius Šapoka, nuo liepos 27 dienos iki rugpjūčio 7 bei rugpjūčio 28 dieną — energetikos ministras Žygimantas Vaičiūnas.

Anksčiau premjeras sakė, kad vasarą planuoja ilsėtis Lietuvoje, bei ragino ir šalies piliečius šiemet ilsėtis tėvynėje.

Praėjusį kartą, kovo mėnesį, ministrui pirmininkui teko sugrįžti iš atostogų Ispanijoje, nes tuo metu kaip tik prasidėjo pandemija.

Tegai:
atostogos, Saulius Skvernelis
Traukinys Kaliningrado stotyje

Keleivių srautas Kaliningrado geležinkeliu smarkiai sumažėjo

(atnaujinta 15:43 2020.07.10)
Keleivių srautas tarp Kaliningrado ir kitų Rusijos miestų buvo pristabdytas beveik trims mėnesiams

VILNIUS, liepos 10 — Sputnik. Dėl apribojimų, įvestų dėl koronaviruso pandemijos, tolimųjų reisų keleivių srautai Kaliningrado geležinkeliu per pirmąjį šių metų pusmetį sumažėjo 63,4 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Apie tai pranešė Kaliningrado geležinkelių spaudos tarnyba.

Naujausiais duomenimis, šia kryptimi važiavo 1 mln. 439 tūkst. keleivių, tai yra 34,3 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

Iš jų 38,6 tūkst. keleivių buvo išsiųsti tolimu susisiekimu iš Kaliningrado geležinkelio stočių ir metro stočių, -63,4 proc., tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Priemiesčio traukiniais važiavo 1,4 mln. žmonių (32,8 proc. mažiau).

Birželio mėnesį pervežimai taip pat sumažėjo 32,8 proc. Iš viso priemiestiniais traukiniais važiavo 400 tūkst. keleivių.

Balandžio pradžioje traukiniai tarp Kaliningrado ir kitų Rusijos miestų, į kuriuos vežama tranzitu per Baltarusiją, buvo laikinai atšaukti.

Geležinkelio ryšys atnaujintas tik liepos 1 dieną, tačiau dabar galioja specialios taisyklės. Lietuvos ir Baltarusijos stotyse yra tik techninės stotelės, įlaipinimas ir išlaipinimas draudžiamas.

Taip pat tik vakariniame Rusijos regione registruoti keleiviai gali kirsti Rusijos sieną tranzitiniais traukiniais, važiuojančiais į Kaliningradą ir iš jo.

Tegai:
transporto srautas, keleiviai, Kaliningradas
Dar šia tema
Mokslininkas priėjo prie netikėtų išvadų apie koronaviruso kilmę
Pasikeitė atostogų įpročiai: mažėja vienišų keliautojų