Miegalius, archyvinė nuotrauka

Somnologas atskleidė lengvo pabudimo paslaptis

47
(atnaujinta 12:53 2017.11.06)
Gydytojas-somnologas davė keletą patarimų tiems, kam rytais sunku atsisveikinti su pagalve

VILNIUS, lapkričio 6 — Sputnik. Atėjus šalčiams noras pamiegoti ilgiau kyla net "vieversiams". Sunkiausiai tenka "pelėdams", kurios kiekvieną rytą priverstos šiurpti nuo žadintuvo garso. 

Tačiau bet koks paukštis gali tapti žmogumi, sako gydytojas-somnologas Pavelas Kudinovas. Svarbiausia — laikytis miego higienos ir įsiklausyti signalų, kuriuos jums siunčia organizmas.

"Pabudimo laikas biologiniam laikrodžiui yra svarbesnis nei užmigimo laikas. Jei žmogus užmiega tuo pačiu laiku, miego fazėse, kurios trunka pusantros valandos, niekas nesikeičia. Tada mes galime paieškoti optimalaus pabudimo laiko", — pasakė specialistas Sputnik radijo eteryje.

Mokslininkas žurnalistams sakė, kad tam reikia keisti kėlimosi laiką, nustatant žadintuvą, pavyzdžiui, 15-30 minučių anksčiau. Eksperimentai su miego fazėmis gali padėti net ir beviltiškiems miegaliams.

"Norint rasti optimalų pabudimo laiką, galima naudoti šiuolaikinius gadžetus ir programėles. Jos matuoja miego gylį ir bando žadinti patogiausiu metu", — sako ekspertas.

47
Tegai:
prabudimas, miegas, ekspertas
Dar šia tema
Baltarusis laimėjo 10 tūkst eurų už miego kaukės įdėją
Lopšinė prieš miegą: Klaipėdos meras groja savo žmonai trimitu