Maxima, arcchyvinė nuotrauka

"Maxima" sumokės 15 tūkst eurų tai, kad neturėjo pakankamai akcinių prekių

68
(atnaujinta 11:06 2018.02.14)
Vartotojai pranešė teisių apsaugos tarnybai, kad "Maxima" klaidina juos, nurodo klaidinančias kainas, o lentynose dažnai pritrūksta akcinių prekių

VILNIUS, vasario 14 — Sputnik. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) už vartotojų klaidinimą skelbiant prekių kainas ir taikomas nuolaidas „Maximai" skyrė 15 tūkstančių eurų baudą, teigiama LRT reportaže.

Moteris su pirkiniais, archyvinė nuotrauka
© AP Photo / Czarek Sokolowski

Vartotojai skundėsi, kad jiems nebuvo pritaikytos skelbiamos nuolaidos, lentynose trūko akcinių prekių. „Maxima" jų skundus aiškino žmogiškosiomis arba techninėmis klaidomis, kai parduotuvės darbuotojai nespėjo laiku pakeisti kainų prekių lentynose, ar prekės nebuvo įtrauktos į sąrašus produktų, kuriems taikomos nuolaidos.

"Maximos" komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė atkreipė dėmesį, kad ir VVTAT sprendime kalbama apie pavienes klaidas, o ne didelio masto ar daugkartinius neatitikimus.

"Mūsų įmonėje dirba daugiau nei 15 tūkstančių darbuotojų komanda, kuri kasdien aptarnauja daugiau nei pusę milijono pirkėjų. Statistiškai vienoje vidutinio dydžio „Maximoje" per savaitę pakeičiame bene dviejų tūkstančių prekių kainas. Tad tūkstančiams mūsų darbuotojų kasdien rankomis pakeičiant šimtus kainų etikečių, nors ir labai gaila, retsykiais įsivelia tikrai netyčinių, žmogiškųjų klaidų. Reputacinė jų kaina įmonei — milžiniška — juk abejojama mūsų sąžiningumu", — komentuoja  Dapkienė.

Per metus "Maxima" įstatymą pažeidė du kartus.

68
Tegai:
vartotojų teisių pažeidimas, bauda, Maxima grupė, Maxima LT, Lietuva
Dar šia tema
Lietuvoje daugėja skundų dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų
Discussion