Железнодорожный вокзал Вильнюса

"Lietuvos geležinkeliai": "Rail Baltica" statybai prireiks šimtų inžinierių

23
(atnaujinta 12:13 2018.07.18)
"Lietuvos geležinkeliai" ragina aukštąsias mokyklas ir studentus įvertinti būsimas tendencijas ir turėti omenyje inžinierių poreikį darbo rinkoje

VILNIUS, liepos 18 – Sputnik. 2020-aisiais, pradėjus tiesti Europinę geležinkelio vėžę "Rail Baltica", Lietuvoje reikės nemažiau kaip 300 informacinių sistemų, kelių ir geležinkelio transporto inžinierių, praneša "Lietuvos geležinkelių" spaudos tarnyba.

Skaičiuojama, kad inžinierių poreikis, pradėjus "Rail Balticos" tiesimo darbus, išaugs mažiausiai triskart. 2026 metais, baigus tiesti geležinkelį, išaugs ir geležinkelio eksploatavimo srities specialistų paklausa: traukinių techninės priežiūros, geležinkelio sistemų priežiūros, traukinių eismo valdymo specialistų ir kt.

Pasak "Lietuvos geležinkelių" Personalo departamento vadovės Irenos Balkūnės, norint neatsilikti nuo būsimos darbo paklausos, ne tik aukštosios mokyklos, bet ir stojantieji turėtų įvertinti būsimas tendencijas.

"Inžinierių poreikis darbo rinkoje yra nuolatinis, tokių darbuotojų trūksta ir šiandien. Tačiau jau greitu metu šie darbuotojai taps itin paklausūs – didelių žmogiškųjų resursų pareikalaus ne tik geležinkelio tiesimas, bet ir netrukus prasidėsiantis "Rail Baltica" vėžės projektavimas", — sako Balkūnė.

"Rail Baltica" — svarbiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos regione, integruosiantis Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Projektų investicijų suma Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje sieks apie 5,7 mlrd. eurų, vien Lietuvoje investicijos, planuojama, viršys 2,4 mlrd. eurų.

23
Tegai:
Lietuva, Lietuvos geležinkeliai
Dar šia tema
"Lietuvos geležinkeliai" ketina tiesti bėgius į Kauno LEZ
"Lietuvos geležinkeliai" kurs ilgalaikę naudą valstybei