Televizorius, archyvinė nuotrauka.

Lietuvoje pradedama JAV finansuojamo kanalo rusų kalba retransliacija

173
(atnaujinta 11:57 2018.09.14)
Iki šiol šį kanalą galėjo matyti tik kabelinės televizijos turėtojai, dabar "Current Time" bus transliuojamas antžeminiu būdu ir jį galės matyti visi norintieji nemokamai

VILNIUS, rugsėjo 14 — Sputnik. Vilniaus televizijos bokšte šiandien, 15:00 valandą, vyks kanalo "Current Time" ("Nastojaščeje Vremia") oficialios retransliacijos Lietuvoje pradžios ceremonija, praneša Užsienio reikalų ministerija.

Ceremonijoje dalyvaus ir užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius kartu su JAV ambasadore Anne Hall.

"Current Time" — tai bendras Amerikos žiniasklaidos "Voice of America" ir "Radio Liberty" projektas, kurį nuo 2017 metų finansuoja JAV Kongresas.

Pasak Lietuvos URM, šios televizijos naujienos ir nuomonės — "objektyvi ir faktais patikrinta informacija, kurios trūksta kaimyninių nedemokratinių šalių žiniasklaidoje".

Iki šiol šį kanalą galėjo matyti tik kabelinės televizijos turėtojai, dabar "Current Time" bus transliuojamas antžeminiu būdu ir jį galės matyti visi norintieji nemokamai.

Anksčiau Rusijos Teisingumo ministerija įtraukė į užsienio agentų sąrašą devynis JAV žiniasklaidos atstovus, tarp kurių ir televizijos kanalas "Current Time".

Anot naujienų agentūros AFP, "Current Time" turi tikslą pritraukti kuo daugiau rusakalbių žiūrovų.

Rusijos Valstybės Dūma priėmė sprendimą uždrausti Amerikos žiniasklaidai, kurią Teisingumo ministerija pripažino užsienio agentais, įeiti į savo pastatą.

Rusijos Teisingumo ministerija įtraukė į užsienio agentų sąrašą devynis JAV žiniasklaidos atstovus.

Tarp jų — "Amerikos balsas", "Laisvosios Europos radijas / Laisvės radijas" (Radio Free Europe/Radio Liberty)", televizijos kanalas "Current Time" ("Nastojaščeje vremia"), "The Caucasus.Reality", "Crimea.Reality", "Sibir.Realii", "Idel.realities", "The Present time", "Radio Liberty's Tatar-Bashkir service (Azatliq Radiosi)" ir "Faktograf".

Rusijos žiniasklaidos engimas Vakaruose

Pastaraisiais metais Rusijos žiniasklaidos padėtis Vakaruose vis sunkėja. 2017 metų lapkričio mėnesį Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, kurioje teigiama, kad reikia kovoti su Rusijos žiniasklaida, o pagrindinės grėsmės yra "Sputnik" ir "RT".

MIA “Rossija segodnja“  stendas Rytų ekonomikos forume, nuotrauka iš įvykio vietos
© Sputnik / Владимир Трефилов

Lietuvos, Latvijos ir Estijos valdžios institucijos taip pat bando apriboti Rusijos žiniasklaidos, įskaitant "Sputnik", veiklą.

Naujienų agentūros "ELTA" ir "BNS" vienašališkai nutraukė sutartis su "Sputnik Latvija" ir "Sputnik Estija" redakcijomis.

Rusijos užsienio reikalų ministerija apkaltino Baltijos šalių valdžią turint sukoordinuotą veiksmų kryptį, susijusią su Rusijos žiniasklaida. Anot Rusijos diplomatų, Baltijos šalių puolimai "aiškiai rodo, ko iš tikrųjų vertas Rygos, Talino ir Vilniaus demokratijos ir žodžio laisvės principų laikymasis".

Simonian pabrėžė, kad Baltijos šalyse sistemingai naudojami Šaltojo karo propagandos metodai, be to, jie tapo "įprasta praktika" trijose Baltijos respublikose.

173
Tegai:
kanalas, transliavimas, televizijos bokštas, Linas Linkevičius
Dar šia tema
NATO išsigando "Rusijos propagandos" efektyvumo
Šiaurės Korėja atsiveria, o Lietuvos valdžia lenda į rusofobijos urvą gilyn
Rusijos ambasada apkaltino Valstybės departamentą "megafono diplomatija"
Dėl ko kaltas Kobzonas: Vilniaus propagandininkai peržengia visas ribas