Vilnius

Lietuvoje pirmasis sniegas sukėlė apie penkiasdešimt techninių avarijų

35
(atnaujinta 10:26 2018.10.30)
Kelių priežiūros valdymo centras pažymėjo, kad dažniausiai eismo įvykių tokiomis oro sąlygomis kaltininkais tampa automobilių su vasarinėmis padangomis vairuotojai

VILNIUS, spalio 30 — Sputnik. Pirmasis sniegas sukėlė daugiau kaip 50 techninių eismo įvykių Vilniuje ir Kaune, praneša LRT.

Pirmadienio rytą sudėtingiausios eismo sąlygos, pasak kelininkų, buvo Vilniaus ir Kauno regionuose. Visoje Lietuvoje kelių valyti buvo išvažiavę 300 barstytuvų. 

Policijos duomenimis, pirmojo sniego išbandymo kai kurie vairuotojai neišlaikė. Ryte policija fiksavo daugiau kaip 50 techninių eismo įvykių. Šiuose eismo įvykiuose žmonės nenukentėjo.

Kelių priežiūros valdymo centro vadovas Karolis Sakalauskas pažymėjo, kad vairuotojai dar įpratę važiuoti vasaros režimu ir jaučia stresą, kuomet išvažiuoja į kelius, ir jau yra sniego ant dangos.

Kelių priežiūros valdymo centras jau sekmadienį prognozavo, kurie kelių ruožai po pirmojo sniego bus sudėtingiausi.

"Kelių priežiūros" Kokybės ir technologijų departamento direktorius Ruslanas Prokofjevas papasakojo, kad būtent šiuose ruožuose buvo imtasi prevencinių priemonių.

"A1 magistralėje jau sekmadienį matėme, kad 2 valandą nakties pradės kristi šlapdriba, kad eismo sąlygos darysis pakankamai sudėtingos, dėl to 3 valandą ryto pradėjome siųsti savo mechanizmus, pradėjome prevenciškai barstyti A1 magistralę, kad krintantis sniegas, šlapdriba neliptų prie kelio ir nesusidarytų plikledis", ― papasakojo Prokofjevas.

Siekiant išvengti ledo ar plikledžio susidarymo, prevenciniai kelių barstymai druska ― didžiausia naujovė. Pasak specialistų, laiku juos atlikti padeda Kelių priežiūros valdymo centre įdiegtos modernios technologijos ― Švedijos mokslininkų sukurta kelių priežiūros programinė įranga, kuri apdoroja informaciją 4–8 valandas į priekį, o ją stebintys specialistai gali numatyti, kokia bus kelių būklė.

Prokofjevas papasakojo, kad  ši programinė įranga įvertina duomenis iš Lietuvos hidrometeorologijos tarnybos apie oro sąlygas, taip pat gauna duomenis apie Lietuvos reljefą, miškingumą, ežerus ir visa kita, kas gali paveikti kelio būklę, taip pat duomenis iš kelių oro sąlygų stotelių. Sistema, viską apdorojusi, pateikia kelių ruožus, kur gali būti pavojingos oro sąlygos.

35
Tegai:
eismo įvykiai, keliai, Lietuva
Dar šia tema
Po sniego Lietuva sulauks net 15 laipsnių šilumos
Policija pataria, kaip paruošti automobilio techninę būklę rudeniškiems orams
Discussion