Sveika mityba

Įvardyti paprasti būdai, kaip pereiti prie sveikos mitybos

38
(atnaujinta 14:59 2019.07.04)
Dietologai pataria atsisakyti baltos duonos, valgyti daugiau jūros gėrybių, be to, kelis ingriedientus receptuose pakeisti sveikesniais

VILNIUS, liepos 4 — Sputnik. JAV dietologai parengė keletą paprastų rekomendacijų, kaip pereiti prie sveikos mitybos be griežtų apribojimų, rašo "Medicalxpress".

Taigi, visų pirma, dietologai pataria atsisakyti baltos duonos ir rinktis pilno grūdo duoną.

Antra, rekomenduojama valgyti daugiau jūros gėrybių ir sumažinti raudonos mėsos (kiaulienos, jautienos ir avienos) bei produktų iš perdirbtos mėsos, tokių kaip dešra ir dešrelės, vartojimą. Be to, nors du kartus per savaitę mėsą receptuose galima pakeisti pupelėmis ir daržovėmis.

Kad palaipsniui sumažinti druskos kiekį, mokslininkai pataria pirkti riešutus be jos, taip pat konservuotas sriubas su mažu natrio kiekiu.

Kaip salotų pagardą dietologai rekomenduoja vietoj grietininių padažų vartoti alyvuogių aliejų su actu, kad padidintų neprisotintų riebalų kiekį racione. Makaronus taip pat geriau ruošti ne su grietinės, o su pomidorų padažu.

Kad sumažintų suvartojamų kalorijų skaičių, dviejų procentų pieną galima pakeisti vieno procentiniu, be to, negerti kavos su grietinėle. Greito maisto atveju geriau rinktis kukurūzų spragėsius vietoj skrudintų bulvyčių.

Pasak dietologų, tokie mitybos pokyčiai padės palaipsniui pereiti prie sveikos mitybos.

38
Tegai:
sveika mityba
Temos:
Medicina ir sveikata (327)
Dar šia tema
Gydytojai atskleidė, kaip atsikratyti celiulito
Nustatytas ryšys tarp greito maisto ir psichikos ligų
Mokslininkai įvardijo produktus, kurie sutrumpina gyvenimą
Mokslininkai įvardijo naują greitojo maisto pavojų sveikatai