VSAT pareigūnas

Prie sienos su Lenkija VSAT pareigūnai sulaikė du vogtus automobilius

52
(atnaujinta 15:18 2019.09.12)
Varėnos rinktinės pasieniečiai aiškinasi abiejų įvykių aplinkybes

VILNIUS, rugsėjo 12 — Sputnik. Kalvarijos užkardos pasieniečiai sulaikė du naujus automobilius iš Vokietijos ir Italijos — "Mercedes Benz" bei "Maserati". Viename iš jų buvo aptiktas nedidelis kiekis narkotinių medžiagų, pirminiais duomenimis, metamfetamino, apie tai praneša VSAT.

Antradienį ties Lazdijų rajono Akmenių kaimu, kelyje Seinai — Lazdijai, VSAT Varėnos rinktinės Kalvarijos pasienio užkardos pareigūnai sustabdė "Mercedes Benz C180" automobilį patikrinimui. Šiemet pagaminta transporto priemonė buvo pažymėta vokiškais registracijos numeriais. Ją vairavo 36 metų ukrainietis.

Украденные автомобили
Šiemet pagamintą transporto priemonę vairavo 36 metų Ukrainos pilietis.

Kalvarijos užkardos pasieniečiai tikrindami duomenų bazėse informaciją apie "Mercedes Benz C180" nustatė, kad automobilio paiešką rugsėjo 10-ąją paskelbė Vokietijos policija.

VSAT pareigūnai apžiūros metu Ukrainos piliečio rankinėje aptiko Slovakijos pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą. Paaiškėjo, kad tai — klastotė.

Украденные автомобили
Ukrainietis po apklausos uždarytas į areštinę. "Mercedes Benz" laikinai saugomas Kalvarijos užkardoje.

Varėnos pasienio rinktinės pareigūnai pradėjo ikiteisminį tyrimą.

Kalvarijos užkardos pasieniečiai tą pačią dieną patikrinimui sustabdė į Lietuvą iš Lenkijos įvažiavusį "Maserati Levante" automobilį.

VSAT pareigūnams 46-erių vairuotojas pateikė tvarkingus asmens bei Italijoje registruoto automobilio dokumentus.

Украденные автомобили
Prie vairo sėdėjęs 46 metų vyras VSAT pareigūnams pateikė tvarkingus asmens dokumentus. Italijoje registruoto automobilio dokumentai taip pat buvo nepriekaištingi.

Šiame automobilyje, po vairuotojo sėdyne, pasieniečiai rado plastikinį maišelį, kuriame buvo apie 2 gr. baltos spalvos miltelių ir kelios tabletės. Pirminiais duomenimis, rastieji milteliai yra metamfetaminas, o tablečių kilmė kol kas nenustatyta.

Varėnos pasienio rinktinės pareigūnai pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl kontrabandos.

Trečiadienį apie šią transporto priemonę pasieniečiai gavo papildomos informacijos. Dar kartą duomenų bazes patikrinę VSAT pareigūnai juose aptiko naują įrašą apie paskelbtą "Maserati Levante" paiešką. Šios transporto priemonės kaip pavogtos ar neteisėtai nusavintos prieš dieną pasigedo Italijos policija.

Varėnos rinktinės pasieniečiai toliau aiškinasi abiejų įvykių aplinkybes.

Украденные автомобили
Šio automobilio kaip pavogto ar neteisėtai nusavinto prieš dieną pasigedo Italijos policija.
52
Tegai:
vogtas automobilis, Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT), Lenkija, Lietuva
Rankos, archyvinė nuotrauka

Lietuvoje miršta vienas keturių vyresnių nei 75 metų amžiaus užsikrėtusių koronavirusu

(atnaujinta 22:50 2020.07.14)
Naujausiais duomenimis, respublikoje iš viso patvirtinti 1875 koronavirusinės infekcijos atvejai, mirė beveik 80 žmonių

VILNIUS, liepos 15 — Sputnik. Lietuvoje daugiausia koronaviruso atvejų 100 tūkstančių gyventojų yra vyresnių nei 85 metų amžiaus grupėje. Tai teigiama Aurelijaus Verygos Facebook pateiktoje informacijoje apie epidemiologinę situaciją Lietuvoje dėl koronaviruso (COVID-19) infekcijos.

85+ grupėje sergamumo rodiklis yra 116,55 proc. 100 tūkst. žmonių. Šio amžiaus pacientų mirštamumas 100 tūkst. gyventojų yra 30,53. Pažymėta, kad 77,38 proc. šios amžiaus grupės pacientų, sergančių koronavirusu, buvo paguldyti į ligoninę.

Antroje vietoje pagal sergamumą buvo pacientai nuo 50 iki 54 metų (97,94 iš 100 tūkst. žmonių). Taip pat didelis sergamumas buvo užregistruotas tarp 45–49 metų amžiaus pacientų (96,90 100 tūkst. žmonių) ir 55–59 metų pacientų (92,86 100 tūkst. žmonių).

Dažniausiai Lietuvoje hospitalizuojami 75–79 metų (77,05 proc.), 80–84 metų (76,81 proc.), 70–74 metų (74,65 proc.) ir 65–69 metų (53,40 proc.) pacientai.

Be to, anot pranešimo, respublikoje mirė kas ketvirtas 75–79, 80–84 ir 85 metų amžiaus grupių pacientas.

Antradienio ryto duomenimis, bendras COVID-19 atvejų skaičius Lietuvoje siekia 1875. Iš jų 1571 pasveiko, 79 pacientai mirė. Dabar šalyje yra paskelbta ekstremalioji padėtis.

Anksčiau sveikatos apsaugos ministras sakė, kad antroji koronaviruso banga respublikoje gali prasidėti rugpjūtį. Anot jo, sveikatos apsaugos sistema jau pradėjo ruoštis antrajam protrūkiui, tačiau kol kas padėtis stabili.

Kovo 11 dieną Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė naujos koronavirusinės infekcijos COVID-19 protrūkį pandemija. Naujausiais PSO duomenimis, pasaulyje nustatyta daugiau kaip 12,7 milijono infekcijos atvejų, daugiau nei 566 tūkstančiai žmonių mirė.

Rekomendacijos, kaip saugotis nuo koronaviruso infekcijos
© Sputnik /
Rekomendacijos, kaip saugotis nuo koronaviruso infekcijos
Tegai:
koronavirusas
Temos:
Naujo koronaviruso protrūkis Lietuvoje ir pasaulyje
Dar šia tema
Keturiose Lietuvos savivaldybėse fiksuojamas itin didelis sergamumas COVID-19
ULAC vadovas papasakojo apie besimptomę COVID-19 formą ir medikų užsikrėtimo riziką
Rusija papasakojo, kada gali prasidėti vakcinos nuo COVID-19 gamyba
Iš Lietuvos į JAV išsiųsta kovai su COVID-19 skirtų apsaugos priemonių siunta
Vilnius, archyvinė nuotrauka

Lietuva tarp ES antilyderių pagal mirčių keliuose skaičių

(atnaujinta 22:48 2020.07.14)
Viena iš avarijų priežasčių Rytų Europoje — prasta kelių būklė, be to, vairuotojai naudojasi senesniais automobiliais

VILNIUS, liepos 15 — Sputnik. Remiantis Europos Komisijos 2017 metų duomenimis, milijonui Lietuvos gyventojų tenka 67 mirtini kelių eismo įvykiai.

Tai yra vienas aukščiausių rodiklių ES. Pagal eismo įvykių skaičių Lietuvos Respublika užima septintą vietą. Latvija su 70 avarijų rodikliu pateko į antilyderių penketuką, kaip ir Rumunija (99), Bulgarija (96), Kroatija (80) ir Lenkija (75).

Pagal situaciją keliuose Estija tapo saugiausia šalimi Baltijoje. Čia kyla 36 nelaimingi atsitikimai milijonui gyventojų.

Rečiausiai avarijos įvyksta Airijos (33), Nyderlandų (31), Danijos (30), Jungtinės Karalystės (28) ir Švedijos (25) keliuose. Į šį sąrašą pateko ir Jungtinė Karalystė, nes ataskaitoje pateikiami 2017 metų duomenys, tai yra, iki šalies pasitraukimo iš Europos Sąjungos.

Kaip rašo britų dienraštis "The Daily Mail", Europos automobilių gamintojų asociacijos pranešime teigiama, kad daug mirtinų avarijų įvyksta dėl vairuotojo išsiblaškymo.

Šiuo atžvilgiu automobilių gamintojai diegia įvairias sistemas, ribojančias automobilių greitį. Per ateinančius dvejus metus automobiliuose planuojama įrengti įspėjamąsias sistemas, stebinčias vairuotojo mieguistumą ir dėmesio kocentraciją, taip pat pažangias vairuotojo išsiblaškymo aptikimo sistemas ir kitas būtinas funkcijas. Greičio ribojimo sistemos bus privalomos naujiems Europos automobiliams nuo 2022 metų.

"Daily Mail" straipsnyje pažymima, kad Rytų Europa yra ES antilyderė pagal avarijų keliuose statistiką.

"Taip yra dėl įvairių veiksnių, įskaitant prastą kelių būklę ir senesnių transporto priemonių naudojimą su prastesnėmis saugumo technologijomis ir eksploatacinių savybių standartais", — rašoma laikraštyje.
Tegai:
ES, Lietuva
Dar šia tema
Kauno rajone į avariją pateko policijos pareigūno automobilis