Gedimino prospektas Vilniuje

Draudikai papasakojo, kaip išvengti avarijų Vilniaus centre

(atnaujinta 10:31 2020.05.24)
Vasarą kelios Senamiesčio gatvės bus uždarytos ir pro jas pravažiuoti nebus galima. Ryšium su tuo bus įrengti nauji ženklai ir pasikeis transporto judėjimo maršrutai

VILNIUS, gegužės 24 — Sputnik. Draudimo bendrovė "BTA" pasakojo lietuviams, kaip išvengti avarijų Vilniaus Senamiesčio gatvėse, atsižvelgiant į tai, kad dalis jų bus uždaryta vasarą.

Vilniaus savivaldybė paskelbė, kad nuo liepos 1 dienos pasikeis automobilių judėjimas pačiame miesto centre — bus uždarytos kelios gatvės, pro jas pravažiuoti bus neįmanoma.

Draudimo bendrovės "BTA" duomenimis, avaringumas sostinės centre šiuo metu nėra didelė problema. Anot bendrovės, praėjusiais metais senamiestyje didesniu eismo įvykių skaičiumi išsiskyrė tik Vilniaus bei Subačiaus gatvės.

Šiose siaurose gatvėse fiksuota ir daugiau transporto priemonių apgadinimo atvejų, bandant parkuotis ar vairuotojams palikus transporto priemonę.

"BTA" Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis pažymėjo, kad transporto srautams senamiestyje sumažėjus, ilgalaikėje perspektyvoje turėtų kristi ir eismo įvykių kreivė šioje miesto dalyje.

"Bet taip nutiks tik tuomet, kai naujoji tvarka nusistovės ir vairuotojai pripras prie pokyčių. O iki tol yra tikimybė, kad sulauksime ir trumpalaikio eismo įvykių augimo – tai natūralus procesas, vairuotojams reikia laiko prisitaikyti. Be to, tikėtina, kad dėl šių naujovių kitose miesto vietose gali atsirasti daugiau spūsčių", — pasakė Žiukelis.

Anot jo, vairuotojai, įpratę tranzitu pervažiuoti šias gatves, turėtų pasidomėti eismo pokyčiais, kad išvengtų problemų kelyje, pavyzdžiui, kad nepraleistų naujų ženklų važiuodami įprastu maršrutu. Tai padės išvengti chaoso gatvėse ir galimų vėlavimų.

Kaip pažymėjo Žiukelis, verčiau praleisti penkias minutes ir ramiai prisėdus prie kompiuterio išsinagrinėti senamiesčio žemėlapyje sužymėtus eismo pokyčius, nei praleisti 20 minučių automobilyje važinėjant ratais ir sukant galvą, kur pasukti, kad būtų pasiektas kelionės tikslas.

Dar vienas Žiukelio patarimas — atidžiai stebėti naujus kelio ženklus, o ne vairuoti iš įpročio.

Tegai:
vairuotojai, Vilnius, Lietuva
Vilniaus oro uostas

Vilniaus oro uoste pasieniečiai sučiupo du teisėsaugos vengusius lietuvius

(atnaujinta 13:42 2020.08.13)
2020 metais VSAT pareigūnams įkliuvo 1225 asmenys, kurių dėl įvairių nusikaltimų ir pažeidimų ieškojo Lietuvos bei užsienio teisėsaugos institucijos

VILNIUS, rugpjūčio 13 — Sputnik. Sostinės oro uoste pasieniečiams įkliuvo du teisingumo vengę lietuviai, Vilniaus ir Kauno gyventojai, rašo Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT).

Trečiadienį Vilniaus oro uoste VSAT pareigūnai sulaikė reisu iš Anglijos sostinės Londono atskridusį vyrą.

Dokumentų patikros metu pasieniečiai nustatė, kad  27-erių metų vilniečio paiešką prieš pusantrų metų paskelbė sostinės policija. Vilnietis yra įtariamas nusikaltimo padarymu.

Pasieniečiai keleivį sulaikė ir atvedė į užkardos patalpas. Vyras perduotas atvykusiam paieškos iniciatoriaus konvojui.

Taip pat trečiadienį popiet Vilniaus oro uoste dirbę pasieniečiai patikrino reisu iš Kasablankos per Paryžių ir Amsterdamą atvykusių keleivių dokumentus.

Kontrolės metu nustatyta, kad vienas keleivis, 34 metų Kaunietis, taip pat turi nemalonumų su teisėsauga. Nusikaltimo padarymu įtariamo vyro paiešką Kauno policija paskelbė vos prieš mėnesį.

Apie ieškomojo sulaikymą pasieniečiai pranešė paieškos iniciatoriui, Kauno gyventojas buvo perduotas į oro uostą atvykusiems policijos pareigūnams.

2020 metais VSAT pareigūnams įkliuvo 1225 asmenys, kurių dėl įvairių nusikaltimų ir pažeidimų ieškojo Lietuvos bei užsienio teisėsaugos institucijos.

Tegai:
Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT), pasieniečiai, Vilniaus oro uostas
Dar šia tema
VSAT: kontrabandinės cigaretės iš Baltarusijos į Lietuvą atskrido per tvorą
Beveik 200 tūkst. svarų vežęs vyras pasieniečiams bandė įsiūlyti 10 tūkst. kyšį
Automobilio slėptuvėse rūkalus gabenusiai merginai gresia tūkstantinė bauda
Klaipėdos jūrų uostas

Paaiškėjo teršalų tyrimų rezultatai po incidento Klaipėdos jūrų uoste

(atnaujinta 15:42 2020.08.13)
Sekmadienį tapo žinoma apie taršą Klaipėdos uosto akvatorijoje. Kaip paaiškėjo, į aplinką pateko dyzelinas

VILNIUS, rugpjūčio 13 — Sputnik. Pirmųjų mėginių, paimtų po incidento Klaipėdos uoste, rezultatai parodė didelę dyzelino koncentraciją, praneša Lietuvos aplinkos ministerijos spaudos tarnyba.

Vanduo tyrimui buvo paimtas ties I ir II Melnrage. Paaiškėjo, kad kad iškart po įvykio tarša Baltijos jūros paviršiniuose vandenyse viršijo metinę ribinę normą.

Taigi ties I Melnrage mėginių koncentracija siekė 2,2 miligramo litrui, o ties II Melnrage — 8,1 miligramo litrui. Teisės aktuose nėra reglamentuota momentinė koncentracijos ribinė vertė. Duomenų palyginimui – metinė ribinė koncentracijos vertė negali viršyti 0,2  miligramo litrui.

Papildomi vandens ir smėlio mėginiai buvo paimti rugpjūčio 11 d. ties Melnrage, Girulius, Karkle, Palanga ir Smiltyne, siekiant sužinoti dyzelino koncentraciją vandenyje po teršalų surinkimo. Rezultatai laukiami šią savaitę.

Gauti rezultatai bus lyginami su išsiliejimo dieną paimtų mėginių koncentracijos vertėmis.

Sekmadienį pasirodė informacija apie taršą Klaipėdos uosto akvatorijoje. Ten buvo pastebėta naftos produktų dėmė. Dėl palankių klimato sąlygų dėmė buvo greitai surinkta.

Tą pačią dieną Aplinkos apsaugos agentūros specialistai nuvyko į įvykio vietą ir paėmė vandens mėginius, skirtus išsiliejusių naftos produktų identifikavimui bei teršalų koncentracijai nustatyti. Pirmieji rezultatai parodė, kad incidento metu į aplinką pateko dyzelinas.

Po visų duomenų gavimo ir jų analizės bus įvertinta žala gamtai.

Tegai:
Lietuva, aplinkos tarša, Klaipėdos jūrų uostas