Žiemos peizažas

Savaitgalio horoskopas: kas mūsų laukia vasario 19–21 dienomis

(atnaujinta 18:03 2021.02.26)
Bendras savaitgalio horoskopas papasakos apie tai, kas laukia visų zodiako ženklų atstovų vasario 19–21 dienomis

Vienas iš būdingų bruožų planetų judėjime šiuo laikotarpiu yra retrogradinis Merkurijaus judėjimas Vandenyje. 

Retrogradinis jis bus iki vasario 21 dienos. Visas šias dienas daugelis žmonių, ypač Vandeniai, gali patirti slopinančią įtaką savo reikalams.

Derybų procesas gali būti sudėtingas ir duoti priešingą nei tikėtasi rezultatą. Tai, kas atrodė gana akivaizdu ir sutarta dar neseniai, gali būti pakoreguota ir atšaukta.

Visų rūšių įranga gali gesti dažniau nei įprasta. Tai ypač pasakytina apie kompiuterius, elektroniką, ryšius ir internetą. Tai tinkamiausias laikas sustoti ir pagalvoti, ar ta linkme judate. Galbūt padėties analizė ir praeityje įgyta patirtis įtikins jus, kad reikia peržiūrėti kai kuriuos savo strateginius planus.

Viešajame gyvenime chaotiški veiksmai gali pasisukti didesnės asmeninės laisvės įgijimo linkme. 

Šį savaitgalį suaktyvės labai rimtas įtemptas aspektas: kvadratas tarp Saturno ir Urano. Tai retas ir galingas aspektas, pasikartojantis du kartus per maždaug 45 metus.

Penktadienį šio aspekto įtaka gali pasireikšti maksimaliai. Saturno-Urano poveikio simbolika atspindi chaoso ir tvarkos kovą.

Uranas siekia neribotos laisvės be jokių taisyklių ir visiškai neatsakydamas už tai, kas vyksta. Saturnas yra griežtai tvarkos ir drausmės sergėtojas, bandantis išsaugoti esamą dalykų tvarką. Tai klasikinis revoliucijos ir kontrrevoliucijos kovos pavyzdys su neprognozuojamu rezultatu.

Šalyse, kuriose socialinė ir politinė padėtis nestabili, susidūrus su policija gali įvykti spontaniški protestai. Įdomu tai, kad po vasario 21 dienos visos dangaus planetos judės į priekį, tiesiogine kryptimi.

Tai prisideda prie laisvesnio ir natūralesnio planetų principų pasireiškimo, o tai reiškia, kad daugumai žmonių nekils jokių abejonių dėl jų elgesio teisingumo. Sėkminga diena žada būti vasario 21-oji. Tuo tarpu vasario 19 galima tikėtis įtampos ar nesusipratimų.

Tinkamas metas naujiems planams įgyvendinti, įgyti naujų žinių.

Vasario 19-oji, penktadienis

Nepriklausomybė, savivalė ir emocionalumas yra tai, ką numato šiandienos horoskopas. Tai puiki diena būti iniciatyviems, kūrybingiems ir sugalvoti naują projektą. Buitinė rutina nekels jūsų entuziazmo, tačiau visos nestandartinės idėjos ir užduotys bus sutiktos su kaupu. Diena yra tinkama pasaulinėms idėjoms ir puikiems pasiekimams, tačiau nebūsite linkę į bendros kalbos su kitais paieškas, todėl geriau atidėti svarbias diskusijas ir derybas vėlesniam laikui.

Vasario 20-oji, šeštadienis
Ši diena puikiai tinka karjerai. Žvaigždės reiškia didelį efektyvumą, savarankiškumą ir kantrybę: laikas išvalyti griuvėsius. Tačiau bendraujant su kolegomis gali kilti ne pačios maloniausios akimirkos. Kalbant apie meilę, diena tinkama švelniems, jausmingiems ir giliems santykiams, bet ne flirtui ar trumpalaikiams nuotykiams. Triukšmingi vakarėliai taip pat draudžiami. Iš užsiėmimų tinka tie, kurie liečia giliausias sielos stygas, pavyzdžiui, pasivaikščioti vakare. Tačiau ir tiesiog praleidę vakarą namuose vieni su kitais jūs nesigailėsite.

Vasario 21-oji, sekmadienis

Šiandien žvaigždės yra linkusios į aktyvumą ir idėjų visose srityse įgyvendinimą. Svarbu nukreipti savo energiją naudinga linkme, nešvaistant jos smulkmenoms. Tai tinkamas laikas uždirbti pinigų, tačiau stenkitės vengti kraštutinumų. Tai taikoma visoms sritims: nuo darbo iki maisto ir alkoholio. Kitu atveju gali kilti sveikatos problemų dėl persivalgymo, pervargimo.

Tegai:
horoskopas
Automobiliai

Vasarį naujų lengvųjų automobilių registravimas smuko beveik 43%

(atnaujinta 08:07 2021.03.06)
2021 metų sausį-vasarį Lietuvoje iš viso įregistruota 5 118 naujų lengvųjų automobilių, tai yra net 44,0% mažiau nei praėjusiais metais (9 138 vnt.)

VILNIUS, kovo 6 — Sputnik. Vasarį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių registravimas sumažėjo 42,9% iki 2 574 vnt., kai 2020 metais vasarį šalyje buvo įregistruoti 4 508 automobiliai. Apie tai pranešė "AutoTyrimai".

Reeksportas ir toliau išlieka reikšmingu rinkos veiksniu: 586 įregistruoti nauji automobiliai (iš jų — 533 "Fiat" ir 48 "Jeep") buvo išregistruoti dar iki mėnesio pabaigos, o dar 14 bus išregistruota artimiausiu metu. Tačiau būtent reeksporto apimčių smarkus sumažėjimas ir sąlygojo bendrą rinkos nuosmukį.

Vasarį asmeninių automobilių registravimas sumažėjo 47,4% iki 2 239 vnt., tačiau lengvųjų komercinių transporto priemonių apimtis išaugo 32,9% iki 335 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje pirmavo "Fiat" markė (881 vnt.), antroje vietoje liko "Toyota" (331), trečiąją vietą užėmė "Volkswagen" (243), ketvirtą — "Škoda" (160), penktą — "Renault" (114). Tarp prestižinių markių pirmavo BMW (48 vnt.).

Vasarį tarp asmeninės paskirties automobilių pirmavo "Fiat 500" (856 vnt.), "Toyota RAV4" (134), "Volkswagen Tiguan" (89), "Škoda Octavia" (76) ir "Jeep Compass" (48). Tarp lengvųjų komercinių automobilių populiariausi buvo "Renault Master" (77 vnt.) ir "Volkswagen Caddy" (36).

2021 metų sausį-vasarį Lietuvoje iš viso įregistruota 5 118 naujų lengvųjų automobilių, tai yra net 44,0% mažiau nei praėjusiais metais (9 138 vnt.).

Tegai:
automobiliai, Lietuva
Dar šia tema
Lietuvoje naudotų automobilių rinka smuko beveik perpus
Dėl pavasario polaidžio ribojamas sunkiasvorio transporto eismas
Smurtas prieš moterį, archyvinė nuotrauka

Policija gavo pranešimą apie paauglės išprievartavimą

(atnaujinta 13:17 2021.03.06)
Pranešama, kad nusikaltimas įvyko praėjusių metų rudenį Lazdynų mikrorajone. Tuo metu aukai buvo apie 16 metų

VILNIUS, kovo 6 — Sputnik. Vilniuje buvo išžaginta nepilnametė, praneša Policijos departamento spaudos tarnyba.

Penktadienį vakare policija gavo pranešimą apie galimą nusikaltimą, įvykusį praėjusį rudenį Lazdynų mikrorajone.

Teisėsaugos duomenimis, nepilnametę (g. 2005 m.) išžagino nepilnametis (g. 2003 m.).

Pradėtas ikiteisminis tyrimas pagal LR BK 149 str. 3 d.

Tegai:
policija
Dar šia tema
Telšių rajone dingęs berniukas rastas negyvas upelyje
Vilniaus apskrities VPK areštinėje rastas miręs suimtasis
Vilniaus rajone Lietuvos kariuomenės karys partrenkė dviratininkę
 АN-124-100 Ruslan

An-124 "Ruslan": kodėl Rusija turėtų atgaivinti aviacijos milžino gamybą

(atnaujinta 09:51 2021.03.06)
Karinis tolimojo nuotolio orlaivis "An-124 Ruslan", kuris daugiau nei 30 metų išlieka didžiausias ir pažangiausias iš savo serijinių partnerių pasaulyje, Rusijoje gali įgauti modernizuotą išvaizdą ir antrą gyvenimą

Kovo 2 dieną vykusiame susitikime "Aviastar-SP Uljanovsk" įmonėje gynybos ministrui Sergejui Šoigu buvo pasiūlyta atnaujinti lėktuvo "An-124 Ruslan" gamybą. Iki 2004 metų Uljanovsko orlaivių gamykla pagamino 36 iš 56 tokio tipo orlaivių, 2020 metais čia buvo suremontuoti šeši "An-124" lėktuvai, o įmonės technologinis lygis leidžia per trumpiausią laiką sukurti serijinę "Ruslan" gamybą.

Uljanovsko orlaivių gamintojų pasiūlymas nėra paprastas, nes anksčiau tokią iniciatyvą ilgus metus teikė Rusijos Federacijos gynybos ministerija. Bet kažkas nuolat trukdė šiam projektui. 2006 metais sprendimo atnaujinti serijinę "Ruslan" gamybą Uljanovske, bendradarbiaujant su Ukrainos įmonėmis, teko atsisakyti, nes per 8 metus Ukrainos taip ir nepateikė variklių. Rusijos Federacijos pramonės ir prekybos ministerija manė, kad nėra reikalo skubiai gaminti "An-124“, nes esamo laivyno remontas leidžia "Ruslanus" eksploatuoti iki 2040-ųjų pabaigos (tarnavimo laikas yra 50 000 valandų, 10 000 skrydžių arba 45 metai).

Kita vertus, ta pati žinyba leidžia gaminti panašų Rusijos itin sunkų transporto lėktuvą "An-124" po 2020 metų. Galbūt dabar atsiveria naujos "Ruslan" ir Rusijos karinės transporto aviacijos (MTA) perspektyvos.

Nerimą keliantys pastarųjų metų įvykiai Sirijoje, Kalnų Karabache ir kitose karštose planetos vietose įrodė sunkiosios karinės aviacijos komponento svarbą operatyviniam karių, ginklų ir reikmenų perdavimui. Leiskite jums priminti, kad pagrindinis karinis transportas Ruslanas yra pajėgus 850 km / h greičiu pervežti 120 tonų iki 4800 km greitį (su 80 tonų kroviniu maksimalus nuotolis padidėja iki 7500 km). Amerikiečių kolegos "Lockheed C-5 Galaxy" keliamoji galia yra gerokai prastesnė. Tačiau Rusijos Federacijos gynybos ministerija valdo tik apie dešimt "An-124". Naujiems iššūkiams ir grėsmėms reikia kiekybinio ir kokybinio SKA augimo.

Pirmą kartą istorijoje

Sirijoje išlieka sunki karinė-politinė padėtis. Dėl susidariusios situacijos gali prireikti mobilių pastiprinimų, todėl Sirijos žemėje plečiasi Rusijos aerokosminių pajėgų operatyvinių aerodromų tinklas. Pasak amerikiečių leidinio "The Drive", Chmeimimo kilimo ir tūpimo tako ilgis padidintas iki 3,2 km, o tai leidžia priimti "sunkiai pakrautus" sunkiuosius karinius transporto lėktuvus An-124 "Ruslan".

Rusijos keleivinis lėktuvas Boeing 777-31
© Sputnik / Константин Михальчевский

Anksčiau karinė transporto aviacija (tame tarpe lėktuvai "An-124") iš taikos palaikymo kontingento Kalnų Karabache operatyviai iš Rusijos į Armėniją pervedė 1 960 karių — su standartiniais ginklais ir įranga (90 šarvuočių, 380 vienetų automobilių ir specialios įrangos). Būtina iš anksto atlikti tokias operacijas, turėti atsarginius orlaivius, įgulas, maršrutus ir aerodromus.

Sausio viduryje Briansko srityje pirmą kartą Rusijos istorijoje įvyko bendri Seščinskio ir Tverės pulkų mokomieji skrydžiai, kartu dalyvaujant šešiems strateginio karinio transporto lėktuvams "An-124-100 Ruslan". Skrydžių tikslas — pagerinti įgulų įgūdžius tuo pačiu metu pervežant karinių dalinių personalą su standartiniais ginklais ir karine įranga dideliais atstumais. Rusijos Federacijos Gynybos ministerijos duomenimis, šeši "Ruslan" gali sutalpinti daugiau nei 3000 kariškių arba iki 48 šarvuočių.

Staigaus karinio konflikto atveju visoje Rusijos Federacijos teritorijoje dislokuoti kariai turi veikti kaip vienas organizmas, greitai reaguoti į bet kokius padėties pokyčius. Tam gali prireikti dešimčių ir šimtų KTA orlaivių, o artimiausiu metu darbas Uljanovsko orlaivių gamykloje tikrai padidės.

Antras atėjimas

"Ruslan" lėktuvas "An-124-100" gali pakelti į orą daugiau kaip 120 tonų krovinio (880 karių aprūpinto personalo arba keturis sraigtasparnius "Mi-8", arba 18 metrų raketą arba 18 automobilių). Be Gynybos ministerijos, dar 20 tokių orlaivių yra eksploatuojami įvairiose Rusijos struktūrose (valstybinė aviakompanija "224 liotnyj otriad", bendrovė "Volga-Dnepr"). Palyginimui, Ukrainos "Avialinii Antonov" turi tik septynis orlaivius.

Žinoma, sunkiasvorių "An-124" tipo lėktuvų skaičius Rusijoje augs. Ko gero, skaitmeninė modernizacija, nauji rusiški varikliai "NK-32" arba "PD-14", reikšmingi aviacijos technikos ir važiuoklės konstrukcijos pokyčiai paskatins sunkiojo karinio transporto lėktuvo išleidimą kitu pavadinimu. Pavyzdžiui, NATO jau seniai vadina An-124 "Kondoru".

Atnaujinti sunkiųjų karinių transporto lėktuvų gamybą gamykloje Uljanovske nėra neįveikiamų kliūčių.
Ukrainos valstybinėje įmonėje "Antonov" tokia gamyba laikoma neįmanoma be Ukrainos dalyvavimo, tačiau anksčiau Rusijos Federacijos pramonės ir prekybos ministerija pareiškė, kad "Antonov", kaip lėktuvo "An-124" sertifikato turėtoja, nevykdo įsipareigojimų išlaikyti mašinų tinkamumą skraidyti Rusijoje, o Rusijos pramonės dalyvavimas yra neišvengiamas. Jau ne pirmus metus Uljanovsko įmonė "Aviastar-SP" teikia "Ruslan" orlaivių aptarnavimą ir modernizavimą į "An-124-100" tipo (KTA versija) ir "An-124-100-150" (maksimali apkrova — 150 tonų). Bandymai "privatizuoti" tarybinių laikų dizaino idėjas yra bergždi, o šiuolaikinės Kijevo tezės apie An-124 "ukrainietišką kilmę" neatlaiko kritikos.

Orlaivis "An-124" buvo sukurtas Tarybų Sąjungoje, bendradarbiaujant su Voronežo, Uljanovsko, Kijevo aviacijos įmonėmis. Tarybinė kariuomenė jį priėmė 1991 metais. Iš pradžių jis buvo skirtas tarpžemyninių balistinių raketų mobiliesiems paleidėjams, kurių nepriklausoma Ukraina neturi.

Uljanovske buvo pagaminti 36 iš 56 "Ruslans" ir neatsitiktinai šiandien keturių Ukrainos bendrovės "Antonov" produktų sąraše nėra "An-124".

Ukrainos lėktuvų pramonės padėtis leidžia tik pasvajoti apie sparnuotų milžinų gamybą. Technologinė degradacija yra patikima visų posovietinių šalių , kurios vienašališkai nutraukia tradicinius ryšius su Rusija, "partnerė". Beje, pasaulinio garso tarybinių orlaivių dizaineris Olegas Antonovas yra kilęs iš Maskvos provincijos, studijavo Saratove ir Leningrade, o projektavimo darbus pradėjo Maskvoje. Nuo 1946 metų jis vadovavo Sibiro aviacijos tyrimų institutui, kuris 1952 metais Buvo perkeltas į Kijevą.

Autoriaus nuomonė gali nesutapti su redakcijos pozicija.

Tegai:
aviacija, Rusija