Pareigūnas pričiupo neblaivų vilkiko vairuotoją video

(atnaujinta 15:39 2020.08.05)
Įtarus policijos pareigūnas nutraukė 63 metų vyro kelionę į Šiaulius; neblaivus vairuotojas pripūtė 2,29 prom.

Vakar po pietų Radviliškio rajono policijos pareigūnas Raimondas Senulis tarnybiniu automobiliu važiuodamas kelyje Panevėžys–Šiauliai pastebėjo priešais įtartinai manevruojantį vilkiką su puspriekabe. Vaizdo įrašas paskelbtas policijos puslapyje Facebook.

Skelbiama, kad krovininis automobilis blaškėsi, išlįsdamas tai į kelkraštį, tai į priešpriešinę eismo juostą, todėl pareigūnas nedelsdamas ėmė jį stabdyti. 

Iš vilkiko išlipusio 63 metų vairuotojo judesiai buvo nekoordinuoti, kalba nerišli, nuo jo sklido alkoholio kvapas. 

Nors vyras teigė alkoholį vartojęs dar iš vakaro, po daugelio nesėkmingų bandymų pūsti alkotesteris galiausiai fiksavo vidutinį girtumą – 2,29 promiles.

Vėliau paaiškėjo, kad vyriškis vežė krovinį maršrutu Kaunas–Šiauliai, tad sustabdytas netoli Šeduvos jis jau buvo įveikęs nemenką atstumą. 

Įmonės, kurioje vairuotojas dirba, vadovas sakė iki šiol problemų dėl darbuotojo neturėjęs. Vyras įmonėje dirba nuo šių metų vasario.

Tegai:
video
Dar šia tema
Lietuvos policija per dieną sugavo kelias dešimtis neblaivių vairuotojų
Plungės rajone "Mercedes Benz" vairuotojas sukėlė mirtiną eismo įvykį
Pasieniečiai sulaikė teisės neturintį vairuoti vilnietį su netvarkingais dokumentais

Rusijos gynybos ministerija parodė, kaip vyksta jūrų pėstininkų treniruotė

(atnaujinta 20:49 2020.09.19)
Kareiviai šoko iš skirtingų aukščių — nuo 600 iki 3000 metrų — naudodami parašiutus D-6 ir D-10, skirtus masiniam nusileidimui

Rusijos gynybos ministerija vaizdo įraše parodė Šiaurės laivyno jūrų pėstininkų mokymus ore. Vaizdo įrašas paskelbtas oficialiame ministerijos Facebook puslapyje.

Filmuotoje medžiagoje parodyta, kaip iš sraigtasparnio kariai šoka su parašiutu.

Mokymai vyko Murmansko srityje, Kolos rajone, kur yra nusileidimo vieta. Kariškiai šoko iš skirtingų aukščių nuo 600 iki 3000 metrų. Jie naudojo parašiutus D-6 ir D-10, skirtus masiniam nusileidimui.

RF Gynybos ministerija pažymi, kad patyrę desantininkai nusileido iš didžiausio aukščio ir specialiosioms pajėgoms naudojo sistemas "Arbalet-1" ir "Arbalet-2".

Be kita ko, kariškiai šuolių metu buvo su visa kovine apranga ir su standartiniais ginklais. Nusileidę jie užėmė ir laikė sąlyginius įtvirtintus šaudymo taškus.

Tegai:
desantininkai, oro desantas, Rusija

Naras plaukiojo su pavojingais krokodilais video

(atnaujinta 12:42 2020.09.19)
Amerikiniai krokodilai laikomi žmonėms pavojingais gyvūnais. Paprastai jų ilgis yra nuo 3 iki 4 metrų

Naras praplaukė šalia krokodilų netoli Banko Činčoro koralų rifo Meksikoje ir socialiniame tinkle paskelbė savo nardymo vaizdo įrašą, praneša "Lenta.ru".

Italijos gyventojas, užsiimantis nardymu, Bartolomeo Bove'as, gyvenantis JAV Floridos valstijoje, Instagram tinkle paskelbė vaizdo įrašą, padarytą per kelionę į Meksiką liepos pabaigoje, kuriame matyti, kaip jis nardo tarp mirtinai pavojingų žmonėms krokodilų.

"Štai neįtikėtino nardymo su krokodilais nepaliestuose Banko Činčoro, turtingiausio Meksikos koralų rifo, turinčio unikalią gamtą, vaizdo įrašas", — rašė jis.

Šiame rife gyvena apie 500 Amerikinių krokodilų. Jie gyvena atolo centrinės salos mariose, kartais išplaukia į atvirą jūrą ir priartėja prie ant polių pastatytų žvejų namų. "Krokodilai ir žvejai turi praktiškai simbiozę. Kai žvejai valo ir supjausto šviežią laimikį, jie išmeta vidurius į vandenį, o krokodilai juos greitai suvalgo", — paaiškino naras.

Kai kiti vartotojai paklausė, ar jis nebijojo dėl savo gyvybės, naras atsakė: "Jie galėtų bet kada mane užpulti, jei tik turėtų galimybę. Nors dauguma krokodilų yra didesni už žmones, iš tikrųjų jie atpažįsta suaugusį žmogų kaip per didelį ir ne itin patogų grobį, palyginti su tuo, kurį paprastai medžioja."

Jis pasidalijo patarimais, kaip tinkamai prieiti prie krokodilo. "Saugiausias būdas priartėti prie krokodilo yra iš priekio. Jie sutverti taip, kad nepuola to, kas yra tiesiai priešais juos. Reikia būti tame pačiame lygyje kaip roplys arba šiek tiek žemiau", — rašė italas.

Amerikiniai krokodilai laikomi žmonėms pavojingais gyvūnais. Paprastai jų ilgis yra nuo 3 iki 4 metrų.

Tegai:
vaizdo įrašas, krokodilas, naras, Meksika
Dar šia tema
Milžiniškas penkių metrų ilgio ryklys priplaukė prie žuvų mylėtojo — video
Jūrų muziejus parodė, kaip išleido ruoniukus rastinukus į Baltiją — video
Mergina ruošia salotas, archyvinė nuotrauka

Įvardytas lengvas ir greitas būdas numesti svorio be dietų

(atnaujinta 21:12 2020.09.19)
Dietologė siūlo savo mitybai pritaikyti "lėkštės metodą", kuris padeda suprasti, kiek tam tikros rūšies maisto produktų galima įtraukti į savo racioną

VILNIUS, rugsėjo 19 — Sputnik. Barselonos klinikos "Alimmenta" mitybos specialistė Adriana Oros paskelbė lengvą ir greitą būdą padėti valdyti mitybą ir koreguoti svorį. Apie tai praneša leidinys ABC.

Kaip pažymėta, "lėkštės metodas" padeda suprasti, kiek tam tikros rūšies maisto produktų galima įtraukti į dietą. Pusė lėkštės turi būti daržovės, žalios arba virtos. Ketvirtadalis jūsų lėkštės yra daug biologiškai prieinamų baltymų, tokių kaip kiaušiniai, liesa mėsa, jūros gėrybės, žuvis ar ankštiniai augalai. Dar ketvirtadalis tenka angliavandeniams — makaronams, ryžiams, bulvėms ar viso grūdo duonai. Dietologė taip pat pasiūlė lėkštę papildyti nedideliu kiekiu sveikų riebalų — avokadais, riešutais ar sėklomis.

Norėdami organizuoti valgio tvarką, Oros pirmiausia siūlo pasiimti žalias arba virtas daržoves, kuriose yra mažai kalorijų, tačiau patiekalas yra gana sotus. Tada ji pasiūlė pridėti baltymų ir angliavandenių — jų dalis priklauso nuo dienos energijos sąnaudų, o maistą papildyti sveikais riebalais.

Tačiau mitybos specialistė Elisa Escorihuela pažymėjo, kad žmonės ne visada prisimena rekomendaciją vartoti sudėtinius angliavandenius, pavyzdžiui, naudoti pilno grūdo duoną. Kita klaida yra netinkamo baltyminio maisto pasirinkimas, pavyzdžiui, pusgaminiai — juose yra daug cukraus, druskos ir sočiųjų riebalų. Oros taip pat pažymėjo, kad žmonės dažnai pamiršta įvairovę: mėsa valgoma dažniau nei žuvis, jūros gėrybės ar ankštiniai augalai.

Ji paaiškino, kad šis metodas iš tikrųjų gali padėti numesti svorį. Dietos pagrindas yra daržovės, kurios skaidulų ir vandens dėka prisideda prie sotumo, o baltymai turi didelę biologinę vertę. Jie taip pat sveikesni ir turi mažiau sočiųjų riebalų. Angliavandeniai turi lėtai ištirpti vandenyje ir būti sudėtingi. Visa tai suteikia daugiau sotumo.

Skaičiuodami porcijas, turite atkreipti dėmesį į angliavandenius ir riebalus: jų kiekis priklauso nuo žmogaus poreikių ir tikslų. Be to, dėl virškinimo problemų ar tam tikrų maisto produktų netoleravimo turite tiksliai nustatyti daržovių porcijos dydį. Oros pabrėžė, kad dieta turi būti individuali ir pagrįsta poreikiu. Be to, reikia atsiminti apie mankštą, suvartojamo vandens greitį ir stengtis išvengti streso.

Escorihuela paaiškino vetegerams, kad yra du tokio valgymo būdai. Pirmuoju atveju pusę lėkštės turėtų sudaryti daržovės ir nedidelis kiekis vaisių, o antrą — iš augalinių baltymų. Arba pusė lėkštės taip pat būti iš daržovių ar vaisių, ketvirtadalis — baltymai, likusi dalis — sudėtiniai angliavandeniai.

Tegai:
maistas, sveika mityba, sveikata
Temos:
Sveikas gyvenimo būdas — mityba, receptai
Dar šia tema
Lietuvoje ant darželinukų ir pradinukų stalo atsiras daugiau morkų
Sveikuolių pusryčiai: granola su kokoso drožlėmis ir vaisiais
Įvardyti pagrindiniai imuniteto priešai