Sputnik, archyvinė nuotrauka

Populiariame prancūzų seriale parodė epizodą su Sputnik "propaganda"

27
(atnaujinta 12:16 2018.02.02)
Sputnik France vadovybė reagavo į "naują darbuotoją" ir jo straipsnį ironiškai

VILNIUS, vasario 2 — Sputnik. Populiaraus prancūzų serialo "Juodas Baronas" scenarijaus autoriai įtraukė į vieną iš epizodų fragmentą su agentūra Sputnik, praneša RIA Novosti.

Norėdami pavaizduoti Rusijos žiniasklaidos įtaką visuomenės gyvenimui Prancūzijoje dramos kūrėjai parodė tariamai paskelbtą Sputnik France tinklalapyje išgalvoto personažo autorystės straipsnį.

Pagal siužetą pagrindiniam veikėjui Filipui Rikvertui pasitaiko scenarijaus autorių išgalvotas straipsnis "Europos Sąjunga, Prancūzija ir ordoliberalinio šoko strategija", kurio autorius kažkoks Sputnik France kolumnistas Serge Lafarge, samprotaujantis apie valstybinio perversmo galimybę. Rikvertą tai įkvepia.

Sputnik France vadovybė reagavo į "naują darbuotoją" ironiškai.

​"Visa nepatikima informacija mūsų tinklalapyje — talentingų serialo "Juodasis Baronas" scenaristų darbas. Puikūs žmonės, įdomus seralas! Esame pasirengę tęsti bendradarbiavimą su jais tokiu formatu ir toliau!" — parašė Twitter Sputnik France vyriausioji redaktorė Natalija Novikova.

Президент РФ В. Путин принял участие в итоговой сессии Международного дискуссионного клуба Валдай
© Sputnik / Григорий Сысоев

Pernai gegužę spaudos konferencijoje po Prancūzijos prezidento Emanuelio Makrono derybų su Rusijos prezidentu Vladimiru Putinu Prancūzijos vadovas  į klausimą, kodėl RT ir Sputnik negalėjo patekti į jo rinkimų būstinę, atsakė,kad minėtos naujienų agentūros "platino melagingą informaciją ir šmeižtą".

Vyriausioji televizijos kanalo "RT" ir naujienų agentūros "Sputnik" redaktorė Margarita Simonian, savo ruožtu, pareiškė, kad "jeigu remtumėmės Makrono logika, tai visos pagrindinės naujienų agentūros turėtų būti išvarytos iš Rusijos". "Pigus spektaklis apie RT ir Sputnik, kurį suvaidino Prancūzijos prezidentas", — parašė Simonian savo Twitter paskyroje.

Makrono būstinė apkaltino Sputnik tuo, kad jie paskelbė  informaciją apie tai, kad Makronas turi ofšorinę sąskaitą Bahamuose. Sputnik šiuos kaltinimus paneigė, nes jie — klaidingi ir falsifikuoti, o Simonian pabrėžė, kad Makrono atstovas spaudai negalėjo pateikti nė vieno įrodymo, kad Rusijos žiniasklaida "platina klaidingą informaciją".

27
Tegai:
serialas, Sputnik, Prancūzija
Dar šia tema
Žodžio laisvė amerikietiškai: Simonian papasakojo apie RT darbą JAV
RT žurnalistai neteko akreditacijos JAV Kongrese
Daugelis RT partnerių JAV negalės dirbti su televizijos kanalu
"Google News" paslėps nuo vartotojų RT ir Sputnik naujienas
Televizijos kanalas RT tapo užsienio agentu JAV
Discussion