Donaldas Trampas ir Vladimiras Putinas, archyvinė nuotrauka

Kijevo televizijos kanalas pavadino Putiną "Ukrainos prezidentu"

42
(atnaujinta 13:57 2018.07.17)
Skelbdami apie susitikimą Helsenkyje, kanalo atstovai anonsavo "JAV ir Ukrainos prezidentų Trampo ir Putino susitikimą"

VULNIUS, liepos 17 — Sputnik. Kanalas "Espresso" padarė klaidą, paskelbdamas Twitter pranešimą apie Rusijos prezidento Vladimiro Putino ir Donaldo Trampo susitikimą.

Žurnalistai klaidingai pavadino Rusijos lyderį "Ukrainos prezidentu". Tuo pat metu pačiame straipsnyje, matyt, klaida buvo pataisyta.

Скриншот с постом twitter-aккаунта EspresoTV
EspresoTV Twitter pranešimo nuotrauka

Socialinio tinklo vartotojai iškart pastebėjo klaidą ir nurodė tai komentaruose. Kai kurie padarė prielaidą, kad televizijos kanalui netrukus teks pasiaiškinti Ukrainos vidaus reikalų ministrui Arsenijui Avakovui dėl to, kas atsitiko.

"JAV prezidento Donaldo Trampo susitikimas su Ukrainos prezidentu Vladimiru Putinu prasidėjo pusvalandį vėliau nei buvo numatyta…", — buvo teigima anonse.

Prieš dieną Helsinkyje įvyko  pirmasis visateisis Putino ir Trampo susitikimas. Jų pokalbis truko iš viso keturias valandas. Susitikimas prasidėjo nuo poklabio "tete-a-tete", kuris užtruko ilgiau nei tikėtasi. Pabaigoje spaudos konferencijos metu Vladimiras Putinas teigė, kad šalys aptarė beveik visą dvišalių santykių spektrą ir tarptautinę darbotvarkę. Amerikos lyderis taip pat teigiamai įvertino derybas. Jis pabrėžė, kad ryšiai su Rusija yra svarbūs Jungtinėms Valstijoms ir pasauliui.

42