Lenkijos vėliava, archyvinė nuotrauka

Lenkijos senatorius buvo priverstas palikti partiją dėl interviu "Sputnik"

61
(atnaujinta 09:49 2018.09.10)
Partija paprašė politiko, kuris davė interviu "Sputnik", palikti jos gretas, nes "negalima sau leisti kalbėti kaip Putinas"

VILNIUS, rugsėjo 8 — Sputnik. Didžiausia Lenkijos opozicijos partija "Pilietinė platforma" sustabdė senatoriaus Macejaus Grubskio narystę dėl interviu Sputnik Polska.

Pasak "Pilietinė platforma" atstovo spaudai Lukašo Abgarovičiaus, partijos visuomenė yra susierzinusi, kad Grubskis leido sau "kalbėti kaip Putinas".

"Tai pažiūrų, kenkiančių Lenkijos valstybės interesams, demonstravimas. Pirma, labai neatsakina reikšti tokį požiūrį, ir, antra, tai idiotizmas — būti parlamento nariu ir kalbėtis su "Sputnik"", — sakė Abgarovičius "Onet Wiadomosci".

Savo ruožtu Grubskis sakė, kad pirmadienį jis pats pateiks prašymą atsistatydinti iš partijos.

Interviu "Sputnik Polska" senatorius sakė, kad jis "nelaiko Rusijos priešu". Jis taip pat pridūrė, kad Varšuva yra suinteresuota plėtoti gerus santykius su Maskva.

Anot Grubskio, Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas jį "labai sužavėjo", ir jis "visokeriopai gerbia jį".

"Tiesą sakant, jis yra labai protingas lyderis, išradingas geopolitikas. Jis gina Rusijos interesus įvairiose pasaulio dalyse ir daro tai puikiausiai", — sakė senatorius.

Pastaraisiais metais Rusijos žiniasklaidos padėtis Vakaruose vis sunkėja. 2017 metų lapkričio mėnesį Europos Parlamentas priėmė rezoliuciją, kurioje teigiama, kad reikia kovoti su Rusijos žiniasklaida, o pagrindinės grėsmės yra "Sputnik" ir "RT".

Lietuvos, Latvijos ir Estijos valdžios institucijos taip pat bando apriboti Rusijos žiniasklaidos veiklą, įskaitant "Sputnik".

Naujienų agentūros "ELTA" ir "BNS" vienašališkai nutraukė sutartis su "Sputnik Latvija" ir "Sputnik Estija" redakcijomis.
Rusijos užsienio reikalų ministerija apkaltino Baltijos šalių valdžią turint sukoordinuotą veiksmų kryptį, susijusią su Rusijos žiniasklaida. Anot Rusijos diplomatų, Baltijos šalių puolimai "aiškiai rodo, ko iš tikrųjų vertas Rygos, Talino ir Vilniaus demokratijos ir žodžio laisvės principų laikymasis".

Simonian pabrėžė, kad Baltijos šalyse sistemingai naudojami Šaltojo karo propagandos metodai, be to, jie tapo "įprasta praktika" trijose Baltijos respublikose.

61
Tegai:
Rusijos žiniasklaida, Sputnik, Lenkija
Dar šia tema
Juknevičienė apkaltino "Sputnik" šmeižto kampanija prieš ją
Simonian atsakė į Britanijos parlamentarų raginimą kovoti su "RT" ir "Sputnik"
Rygoje buvo sulaikytas "Sputnik Latvija" vyriausiasis redaktorius
Sputnik ir RT draudimai: Vakarai ieško geležinės uždangos
Discussion