Mieganti moteris

Gydytojas papasakojo, kaip atsibudus išvengti prastos savijautos

(atnaujinta 13:53 2020.02.05)
Jis pridūrė, kad sutrikus miegui gali paūmėti košmarai ir prasidėti širdies ir kraujagyslių sistemos problemos

VILNIUS, vasario 5 — Sputnik. Maskvos valstybinio universiteto Miego medicinos centro vadovas, Aleksandras Kalinkinas interviu "Večernaja Moskva" papasakojo, kaip išvengti blogos savijautos pabudus.

Nesveikas maistas, archyvinė nuotrauka
© Sputnik/ Андрей Богданов

"Yra daugybė būdų, tačiau veiksmingas tik vienas — eiti miegoti anksčiau. Visi gamtoje vykstantys procesai yra svyruojantys, o miegas jiems taip pat galioja. Daugumai žmonių miego norma yra nuo septynių iki devynių valandų", — Kalinkinas.

Anot eksperto, ryte vyrauja greitoji miego fazė, kuri neigiamai veikia organizmą.

"Daugelis sutrikimų atsiranda greitosios miego fazės metu. Nuo septynių iki aštuonių ryto ši fazė dar vadinama paradoksalia", — aiškino gydytojas.

Jis pridūrė, kad tokiu metu košmarai gali paūmėti ir gali kilti širdies ir kraujagyslių sistemos problemų.

"Reikia miegoti pagal savo poreikius ir gerinti miego kokybę", — padarė išvadą Kalinkinas.

Tegai:
kraujotakos sistemos ligos, gydytojai, miegas
Dar šia tema
Kinijos mokslininkai pradėjo kurti iRNR vakciną nuo koronaviruso
Mokslininkai pirmą kartą stebėjo kas vyksta šalia juodosios skylės